REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.1° Constanța Mie., 1 Mai 2024
Anul XX Nr. 6716
12.1° Constanța Miercuri, 1 Mai 2024 Anul XX Nr. 6716
 

Nava colector Nicolae Zeicu și Nava 101 vor intra în reparații!

Nava colector Nicolae Zeicu și Nava 101 vor intra în reparații!

Replica API 22 august 2022 | 00:00 3140

Nava colector Nicolae Zeicu și Nava 101 vor intra într-un proces de reparații ce au ca scop reclasificarea acestor și emiterea noilor certificate ANR. În acest sens, Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța SA a lansat 2 proceduri de achiziție pentru serviciile de reparare a navelor. Valoarea contractelor puse la bătaie depășesc suma de un milion de lei.

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța SA a lansat recent 2 proceduri pentru achiziția serviciilor de reparații pentru 2 nave aflate în administrate. Reparațiile sunt necesare pentru reclasificare navelor, dar și pentru emiterea noilor certificate ANR. Pentru Nava colector Nicole Zeicu a fost pusă suma de 840.000 de lei, iar în ceea ce privește Nava 101, suma pusă la bătaie este de 521.600 de lei.

Nava colectoare Nicolae Zeicu

Date despre Nava Nicolae Zeicu și Nava 101

Nava colectoare Nicolae Zeicu a fost construită în 2005 la Fassmer Werft – Berne, Germania pentru A.P.M. Constanța. Aceasta a fost botezată dupa unul dintre cei mai importanți directori pe care i-a avut de-a lungul timpului Administrația Porturilor, Nicolae Zeicu. Costul navei s-a ridicat la 2,6 milione Euro; Este o navă specializată în colectarea apelor uzate și de santină de la navele maritime ce tranzitează portul Constanța, intervenții în caz de poluare accidentală și intervenții în caz de incendiu.

Remorcherul maritim salvator 101

Remorcherul maritim salvator 101 – VITEAZU a fost construit în 1954 la Șantierul Naval Galași, după un proiect sovietic – A202. După acest proiect au fost construite, la Galați, pentru URSS, 32 remorchere (16 civile și 16 militare), iar pentru România 3 remorchere, dintre care două pentru Marina Militară – RM 101-VITEAZU și NS 116-VOINICUL și unul civil – EFORIE, devenit ulterior FARUL.

Andreea VREJOIU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Restul navelor unde sunt? Cine le-a vandut? Cand vor plati toti cei implicati pentru distrugerea flotei romanesti? De ce nu au fost judecati pana azi toti infractorii care ii acopera in aceste procese? Cand vor plati toti pentru distrugerea economiei si a tarii? Cu razboiul la poarta dam o spoiala pe doua tinichele vechi si ne aparam.De ce nu fac altele? De ce nu au facut nimic in peste 30 ani? Au distrus tot din Romania.
0
0
Poate ar trebui sa se numeasca NAVA SCOALA Spaga Oprea - Catalina.
0
0
Ce a facul Goidea,nu a facut nimeni nu mai barfiti degeaba.Pai a fost Tivilichi ala hot cu legitimatie. 101 este un corp de hidroclap,mai mult de niste petice,nu are ce sa faca.
0
0
of, pana si ziarist e greu sa fii in Romania... nava 101 este cu totul alta decat ce s a pus in articol.
0
0
Goidea iei manzul! Nu ai cum sa iei returul la asta! cred ca te zgarii pe ochi! Mai zi cate nave ai cumparat tu ca director general si cate investitii ca nu mai avem de ce rade! Ai vandut portul la rusi, jigodie!
0
0
cum cine,tehnorexul lui cristi,cu doi angajati.reparatia remorcherului va costa mai mult decit unul nou nout de la damen!
0
0
Asteptam sa se construiasca Nava Spaga Oprea.
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272