Un club din Constanţa şi o firmă de publicitate iau 40.000 de euro pentru promovarea României la Raliul Deltei
Un club din Constanţa şi o firmă de publicitate iau 40.000 de euro pentru promovarea României la Raliul Deltei
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestContract oferit de Autoritatea Naţională pentru Turism
Contract oferit de Autoritatea Naţională pentru Turism
Un club sportiv din Constanţa şi o cunoscută agenţie de publicitate din Bucureşti au primit 40.000 de euro, fără TVA, pentru promovarea brandului turistic al României cu prilejul Raliului Deltei "După 20 de ani", care a avut loc între 28 mai şi 1 iunie. Contractul a fost atribuit pe 28 mai de către Autoritatea Naţională pentru Turism, fără licitaţie, invocându-se că "serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate". Promovarea brandului turistic naţional cu ocazia Raliului Deltei a costat Autoritatea Naţională pentru Turism 174.449,24 lei, fără TVA, bani proveniţi din fonduri europene, care au mers către asocierea dintre Club Sportiv Nautic Motorsport Constanţa şi DBV Media House SRL, din Bucureşti. Raliul Deltei a fost un proiect conceput şi dezvoltat de clubul constănţean, care a readus astfel la viaţă un eveniment sportiv de renume, după o pauză de 20 de ani. DBV Media House este un nume cunoscut pe piaţa media, printre clienţii importanţi ai agenţiei numărându-se grupul Caţavencu- Realitatea, dar şi statul român. Firma la care unic asociat şi administrator este Consuela Diana Binder este una din agenţiile de publicitate cărora fostul ministru al Turismului, Elena Udrea, a plătit câteva milioane de euro pentru promovarea brandului de ţară al României.
Cristian ANTON
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News