Recuperatorii de la Credit Expres hărţuiesc și amenință cu executarea un constănțean pentru...100 de lei!
Recuperatorii de la Credit Expres hărţuiesc și amenință cu executarea un constănțean pentru...100 de lei!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestOdată cu creșterea ratei inflației, coroborată cu alte probleme financiare cu care ne confruntăm atât din punct de vedere economic, a crescut, în ultimii ani, și numărul împrumuturilor la bănci și, implicit, volumul dobânzilor. Creșterea numărului împrumuturilor a condus, în mod inevitabil, și la creșterea numărului persoanelor aflate în imposibilitate de plată a ratelor, ajungând să fie executați silit. Aici intră în joc firmele de recuperări creanțe care, de cele mai multe ori, ajung să agaseze datornicii cu telefoane. De exemplu, un constănțean este ”bombardat” cu telefoane zilnic, și notificări prin poștă, pentru o datorie de... 100 de lei.
Oricare dintre noi are cel puțin o cunoștință care a avut de-a face cu astfel de entități. Numai că, și aceste organisme, al căror singur scop este acela de a stoarce bani de la datornici, unele acționează legal, în conformitate cu prevederile legale, altele recurg la șantaj, abuzuri și hărțuire. Vizați sunt oameni simpli, care au întârziat cu plata unor rate sau leasingul la mașină, ori cu factura la telefonie. Credit Express Financial Services este unul dintre recuperatorii la care facem referire, care a mandatat SVEA Ekonomi Cyprus LTD să recupereze de la un fost client al Telefon suma de ... 125 de lei. Recuperatorii trimit clientului constant înștiințări de plată, continuând cu apelurile telefonice insistente zilnice. Prin urmare societatea Credit express transmite scrisori prin intermediul cărora specifică faptul că, dacă nu își va respecta angajamentul de plată, se va aplica o procedură de obținere a titlului executoriu împotriva celui care i-a fost adresată înștiințarea, subliniind și faptul că se poate ajunge la executarea silită.
Ce spune clientul?
Fostul client al Telekom, companie preluată de Orange, a declarat că “Am primit o înștiințare acum câteva zile în care s-a specificat că sunt obligat să achit o sumă totală de 125 de lei,. Până la acea scrisoare, am fost bombardat cu telefoane zilnic și somații. Contractul cu Telekom a fost încheiat acum foarte mulți ani, și reziliat... Am achitat tot. Mi se pare strigător la cer cum insistă să răspund la apeluri abuziv de multe, în condițiile în care datoria, practic nu ar fi trebui să existe. Nu mai suport”
Iritarea clientului cu privire la situația la care a fost supus, apoi frustrarea sesizată odată cu primirea obligației de plată și dar a numărului ridicat de apeluri, este un fenomen care, din păcate, a luat amploare în ultimii ani. Sunt cazuri în acre oamenii au rămas fără bunuri din pricina recuperatorilor. Mulți, însă, și-au făcut dreptate în instanță. Este singura soluție pentru a scăpa de așa zișii recuperatorii transformați în... cămătari.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News