Vodafone a început să meargă mai prost decât Cosmote
Vodafone a început să meargă mai prost decât Cosmote
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn ultimele zile,
În ultimele zile,
Clienţii Vodafone din Constanţa sunt bătaia de joc a reprezentanţilor companiei. La fel ca anul trecut, când pe data de 8 ianuarie abonaţii Vodafone nu au putut comunica, şi în 2013 ziua de 14 ianuarie a adus sincope în reţea. Începând cu ora 13.00, clienţi ai companiei de telefonie, situaţi în zone diferite ale Constanţei, nu au putut să iniţieze apeluri ori să fie sunaţi. Reprezentanţii Vodafone au încercat, după câteva ore de la înregistrarea problemelor, să explice că este posibil ca telefoanele să fie "vinovate" pentru situaţia creată, insinuând astfel că sunt de proastă calitate, sau faptul că cel puţin unul dintre cei care reclamau disconfortul au activată o redirecţionare către un alt telefon (!?).
În jurul orei 13.00, abonaţi ai companiei Vodafone au constatat că nu pot iniţia apeluri. La fel, când cineva încerca să îi sune, mesajul era "abonatul nu poate fi contactat", deşi abonatul nu avea nici telefonul închis, nici nu vorbea cu altcineva. Întrucât reprezentanţii companiei de telefonie au încercat să ne convingă că suntem singurii care avem o problemă, găsind explicaţii care mai de care mai jignitoare pentru inteligenţa noastră, facem precizarea - în special pentru domniile lor - că mai multe persoane ne-au sesizat disfuncţionalităţi în reţea, astfel: un om de afaceri din Constanţa ne-a adus la cunoştinţă că ieri după-amiază a reuşit cu greu să ia legătura cu partenerii săi şi, la fel, cei care doreau să îl contacteze au reuşit după îndelungi insistenţe; angajaţii unui magazin din Constanţa nu reuşeau să ia legătura cu firma care produce/distribuie produse patiserie şi cofetărie, pentru a pune la punct detaliile unei comenzi. Cu toate acestea, reprezentanţii companiei Vodafone, în loc să transmită un comunicat de presă prin care să îşi ceară scuze şi să anunţe că au o mică (sau mare) problemă în reţea şi că urmează ca lucrurile să revină la normal, au preferat să disimuleze, oferind tot soiul de explicaţii care învinovăţeau ba clientul, ba telefonul! O domnişoară de la relaţiile cu clienţii şi-a dat cu părerea, pentru început, că unul dintre abonaţii Vodafone care întâmpină probleme este "vinovat" pentru acest lucru pentru că... are activată opţiunea redirecţionare către un alt număr, în cazul în care unul din telefoane este închis sau în afara acoperirii (!?). Apoi, aflând că şi în cazul altor clienţi sunt probleme, a început să întrebe ce marcă şi model sunt telefoanele, insinuând că ar putea fi telefoane proaste. Greşit din nou, clienţii au telefoane de mărci şi modele diferite, despre care putem puncta că sunt chiar bune, în pas cu noua tehnologie. Şi, chiar dacă nu ar fi fost aşa... care să fi fost legătura cu cele reclamate de cei care îşi plătesc abonamentul, prin urmare, în contul sumelor (deloc de neglijat) se aşteaptă şi la servicii de calitate?! În fine, epuizând toate întrebările şi motivaţiile care i-au venit în minte reprezentantei Vodafone, respectiva a concluzionat că, "desigur", colegii ei vor afla cu ce "turbulenţe" s-a confruntat Constanţa şi ne transmite, "cu siguranţă", o informare pe acest subiect. Noi, pe de altă parte, îi informăm că au început să ofere, de la un timp, servicii de o mai proastă calitate şi decât cel mai "slab" competitor din branşă.
Alexandra ANTON
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News