REPLICA ONLINE CONSTANTA

25.4° Constanța Mar., 7 Mai 2024
Anul XX Nr. 6722
25.4° Constanța Marți, 7 Mai 2024 Anul XX Nr. 6722
 

Andreea Marin, victima unei escrocherii online! Și alte vedete au fost ținta reclamelor false

Andreea Marin, victima unei escrocherii online! Și alte vedete au fost ținta reclamelor false

Replica API 8 august 2022 | 00:00 859

Atunci când ești persoană publică, pe lângă zeci de mii de oameni care te apreciază, există și persoane care au intenții mai puțin curate și care doresc să se folosească de imaginea ta pentru a-i păcăli pe alții și a face un ban în plus. Andreea Marin este una dintre victimele unei astfel de escrocherii din mediul online.

Andreea Marin

Imaginea mai multor vedete este folosită de diferite site-uri pentru promovarea anumitor produse. Se încearcă astfel o asociere între vedetele respective și produsul pe care site-urile respective doresc să îl comercializeze.

Andreea Marin a fost contactată de jurnaliști pentru a i se semnala că imaginea sa este folosită pentru publicitate și promovare unui produs. Andreea a revenit ulterior cu lămuriri în mediul online și și-a rugat fanii să fie atenți și să nu dea crezare platformelor care se folosesc de imaginea sa, fără acordul ei și fără semnarea unui contract.

„Dragii mei, când vedeți o asemenea "reclamă" oriunde, pe un site, pe o pagină a unei publicații online, e important să știți două lucruri:

1) este un fals, nu o știre sau reclamă reală, cineva se folosește de imaginea mea ca să vă atragă, să creeze curiozitate și să vă păcălească, în final, e lesne de înțeles că e realizată fără acordul meu și dacă nu sunteți siguri, totuși, mai bine intrați la comentarii pe paginile mele de Facebook și Instagram, semnalați și întrebați, comentariul la vedere, să îi avertizăm astfel și pe ceilalți, nu în privat;

2) nu dați click pe acel link indicat lângă poză, pentru că puteți avea încă o surpriză neplăcută, informațiile voastre pot fi colectate și folosite în mod nedorit de către cei din spatele acestei escrocherii, în detrimentul dvs. Un gând bun!", a fost mesajul Andreei Marin.

Alături de mesajul „Andreea Marin a șocat pe toată lumea", site-ul respectiv folosește o imagine a vedetei în care aceasta apare plângând, cu machiajul scurs pe chip tocmai pentru a stârni interesul utilizatorilor și a-i determina să acceseze site-ul.

Andreea Marin nu este singura vedeta din mediul online a cărei imagine este folosită fără permisiune. În trecut, Andra, Antonia, dar și Andreea Bălan au fost victimelor unor platforme similare.

Antonia

Antonia, Andra, Andreea Bălan au fost victimele unor escrocherii similare

În luna ianuarie a acestui an, imaginea Antoniei a fost folosită abuziv de un site pentru a promova mai multe produse care promit obținerea unui trup de vis fără pic de efort.

Site-ul respectiv prezenta un interviu fictiv cu Antonia, în care vedeta lăuda rezultatele extraordinare pe care le-ar fi obținut după ce a folosit crema-minune. Mai mult decât atât, în interviul fals, Antoniei îi erau atribuite sfaturi pe care ea nu le-a oferit vreodată și declarații pe care nu le-a rostit.

Cu aproximativ doi ani în urmă, imaginea Andreei Bălan a fost folosită de un site care vindea produse de slăbit. La vremea respectivă, artista a reacționat dur și a scris un mesaj pe pagina personală de Facebook prin care și-a îndemnat fanii să nu dea crezare celor care circulă pe Internet. Mai mult decât atât, artista s-a dezis complet de cele prezentate în interviul fictiv realizat cu ea, scrie click.ro.

Imaginea Andrei a fost folosită fără voia sa pentru promovarea unui produs de slăbit

Andra este o altă vedetă a cărei imagini a fost asociată, fără voia ei, cu un produs miraculos pentru slăbit. „Andra Măruță a fost dată în judecată pentru că a dezvăluit secretul slăbirii” este titlul unui fake news, în care artista ar povesti, într-un interviu fictiv, cum a reușit să slăbească după cele două nașteri, într-un timp record. Andreea Raicu și Carmen Brumă sunt alte două vedete care au fost victimele aceleiași strategii.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
la atributul vedete. la statutul asta se ajunge greu si cred mai au de lucru..
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212