REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
11.4° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Clientii RDS-RCS se plang ca sunt taxati abuziv pentru orice serviciu

Clientii RDS-RCS se plang ca sunt taxati abuziv pentru orice serviciu

Replica API 9 noiembrie 2010 | 00:00 213

Pe langa abonament,

Pe langa abonament,

Abonaţii RDS-RCS au noi motive de nemulţumire. Furnizorul de servicii de telefonie şi Internet a mărit taxele percepute pentru diverse servicii, unele dintre ele "închipuite", şi care au fost reclamate, în mai multe rânduri de clienţi, la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor. Mai mulţi clienţi ai RDS-RCS au anunţat cotidianul "Replica" de Constanţa că vor depune, zilele acestea, o nouă reclamaţie la Protecţia Consumatorului, împotriva companiei, unul dintre motive fiind că taxa de mentenanţă a fost majorată, fiind adăugate alte taxe pentru serviciile oferite - pentru telefonie fixă, telefonie mobilă, cablu. Toate aceste găselniţe ale companiei se adaugă sumelor pe care oamenii le achită conform contractelor de abonament. "Este anormal să plătesc abonament şi să mi se perceapă şi alte taxe în plus. Nu se consideră că abonamentul acoperă şi serviciile în parte pe care le plătesc deja sau mentenanţa? Sunt taxe abuzive, iar RDS-RCS probabil că profită de faptul că Protecţia Consumatorilor nu i-a "scuturat" suficient de tare. Dar să nu uite că noi, consumatorii, avem libertatea de a ne căuta şi de a ne muta la alţi furnizori dacă de cel actual nu mai suntem mulţumiţi", ne-a declarat Elena P., abonată RDS-RCS. În plus, spune abonata companiei, în momentul în care a dorit să renunţe la serviciul de telefonie mobilă, şi să opteze doar pentru telefonia fixă şi Internet, i s-a sugerat că riscă să rămână fără Internet, aşa încât ar trebui "să se mai gândească înainte de luarea deciziei". Prin SMS, compania a anunţat că mentenanţa pe o lună este 5 lei, mai susţine femeia, dar, din calculele rezultate din facturi rezultă o cu totul altă sumă. "Tarifele s-au dublat într-un an şi jumătate, dar nu pot spune că serviciile sunt mai bune, ba dimpotrivă", a conchis Elena. Între furnizorii de servicii din municipiul Constanţa, RDS-RCS este unul dintre cei mai reclamaţi la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108