REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.8° Constanța Mie., 8 Mai 2024
Anul XX Nr. 6723
14.8° Constanța Miercuri, 8 Mai 2024 Anul XX Nr. 6723
 

Clienții unei importante bănci din România, val de sesizări după ce au rămas fără bani în conturi

Clienții unei importante bănci din România, val de sesizări după ce au rămas fără bani în conturi

Replica API 3 august 2022 | 00:00 2354

Mai mulți clienți ai unei importante bănci din România au început să facă sesizări după ce au observat că bani din conturile lor au fost direcționați către site-uri de pariuri și cheltuieli către falși beneficiari din mai multe țări.

O femeie din Tulcea a povestit pentru Gândul că mama sa a rămas fără 9.300 de euro din contul de la Raiffeisen Bank, după mai multe tranzacții suspecte, semnalate înainte de a fi concretizate. Clienta a numărat nu mai puțin de zece tranzacții neautorizate și a atras atenția reprezentanților băncii. Totuși, banii au fost sustrași din cont, iar banca, afirmă femeia, nu i-a trimis niciun punct de vedere oficial și niciun răspuns concret. Raiffeisen Bank a spus apoi, în răspunsul transmis la solicitarea sursei citate, că această clientă a fost victima unei fraude bancare, iar banii i-au fost repuși în cont, fapt confirmat ulterior de cititoare.

Și nu este un caz singular. Și alți români reclamă că au trecut printr-o situație similară. „Identic mi s-a întâmplat și mie. În cazul meu, a fost vorba de o sumă mult mai mică, dar principiul a fost același. Și în cazul meu, banca a refuzat să anuleze transferul – care era «pending» (în așteptare). Nici eu nu am primit nicio confirmare pe smartoken să aprob transferul”, a transmis clientul băncii publicației Gândul.

Bărbatul spune că a observat, la jumătatea lunii martie, situația suspectă din cont, la o zi după ce i s-au „transferat banii”. Sesizarea a făcut-o imediat la bancă, însă banii i-au fost puși în cont abia spre sfârșitul lunii aprilie, după o procedură anevoioasă.

„Și eu am pățit același lucru, anul trecut. Am avut nevoie de trei luni să îmi recuperez banii. Banca nu a vrut să îmi dea niciun răspuns, chiar dacă am scrie nenumărate adrese către ei. Am apelat la Protecția Consumatorului și la Poliție ca să îmi pot recupera banii, asta după trei luni”, a scris o altă clientă Raiffeisen Bank, scrie antena3.ro.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Raiffeisen
1
0

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212