REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.3° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
12.3° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Corina Martin: În istoria turismului românesc, Mazăre va rămâne primul primar care a înţeles taxa de promovare

Corina Martin: În istoria turismului românesc, Mazăre va rămâne primul primar care a înţeles taxa de promovare

Replica API 26 februarie 2014 | 00:00 91

De ce nu apare edilul în clipul de promovare al staţiunii Mamaia...

De ce nu apare edilul în clipul de promovare al staţiunii Mamaia...

Primul film oficial de promovare a staţiunii Mamaia, realizat de către Asociaţia Litoral - Delta Dunării din fonduri ce provin din taxa de promovare aplicată agenţilor economici ce activează în staţiunea Mamaia - Sat Vacanţă, va fi lansat, în România, pe 13 martie. Pentru realizarea filmului Mamaia Style s-au cheltuit 10.000 de euro. Hotelierii şi reprezentanţii agenţiilor de turism au pus la cale o strategie de promovare a staţiunii Mamaia, proiect susţinut de primarul Radu Mazăre. De altfel, în istoria turismului românesc, Radu Mazăre va rămâne primul primar care a înţeles şi acceptat taxa de promovare a unei staţiuni din România, este de părere Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Delta-Dunării Litoral.

"Nu l-a exclus nimeni pe primar din filmul staţiunii Mamaia. Nici nu ar fi avut cum să apară într-un film scurt, de destinaţie turistică. În nici un film de promovare turistică din lume nu apare un primar. În filmul de promovare a insulei Creta sau a capitalei Roma nu apare un primar. Acesta este un film de promovare. Rolul primarului, îndeplinit perfect, e acela că a înţeles proiectul de taxă de promovare. Primele subiecte tranşate au fost videoclipul Loredana, apoi filmul şi site-ul oficial, apoi târguri naţionale şi internaţionale şi costuri de participare cu show. Videoclipul cu Loredana a fost mai mult pentru piaţa românească. Noi am făcut un film pentru târgurile internaţionale. Urmează să mergem la târgul de la Londra, Moscova, Berlin şi noi nu aveam film de promovare. Nu poţi să mergi acolo cu un videoclip cântat de o cântăreaţă. Trebuie să participi cum participă toate ţările. Videoclipul este una şi filmul acesta trebuie să arate ce ar face un turist englez sau francez în Mamaia. Noi am făcut un film profi şi am selectat din mai multe oferte o firmă şi recomandarea a venit din partea cluburilor. Suntem mândri de ceea ce a ieşit. Primarul are un vot în Comisia care judecă soarta banilor, noi suntem patru persoane din zona privată, e adevărat, dar el sprjină din plin şi activ orice proiect de promovare a staţiunii Mamaia care i se pare atractiv. Acesta este rolul primarului (nu cel de a apărea într-un film turistic) şi cred că l-a îndeplinit foarte bine", susţine Corina Martin. Decizia de a nu prezenta în film un om politic este una care ţine exclusiv de profesionalismul şi rigorile internaţionale de care s-a ţinut cont pentru un film de destinaţie turistică, a mai precizat Martin.

"Îi mulţumesc primarului încă o dată că a acceptat ideea cu care l-am agresat verbal de câteva ori, şi anume introducerea taxei de promovare şi transmiterea bugetului către Asociaţia Litoral, unde noi trebuie să decidem pe banii pe care i-am colectat. Votul şi susţinerea primarului Radu Mazăre au făcut ca acest proiect pilot pe care l-am gândit, şi anume taxa de promovare, să existe astăzi! În istoria turismului românesc, Radu Mazăre va rămâne primul primar care a înţeles şi acceptat taxa de promovare într-o staţiune din România şi pentru asta îi mulţumesc! Avem bani să promovăm turismul românesc! Cu ce să faci promovarea litoralului românesc dacă nu ai buget? Vrem să promovăm o staţiune, să strângem bani, că nu avem de unde. Aici este ideea. El (Radu Mazăre -n.r.) a acceptat să facă hotărârea de Consiliul Local, banii se strâng la Primărie şi 80% vin la Asociaţia Litoral pentru promovarea staţiunii Mamaia. Aici am făcut o comisie de cinci persoane care votează ce facem cu aceşti bani. Din această comsie fac parte patru persoane de la cluburi, ANAT, eu, ca preşedinte, şi un vot de la Primăria Constanţa. Noi am decis să facem film, să facem site, să facem broşuri, să mergem la târguri internaţionale. Ne ducem la târgul din Moscova şi noi nu avem nici o broşură în limba rusă? Toate acestea trebuie plătite. Noi ne concentrăm pe pieţele străine, pentru că avem full de turişti români, nu şi străini. Aici este problema", a conchis Corina Martin.

Alexandra VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108