Detalii noi în dosarul Magdalenei Tiță: denunțătorul a anunțat șpaga prin Call Center
Detalii noi în dosarul Magdalenei Tiță: denunțătorul a anunțat șpaga prin Call Center
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNoi detalii ies la iveală în dosarul fostei șefe d ela Direcția Județeană de Cultură Constanța. Denunțătorul a anunțat, prin apel la Call Center-ul DGA , că o persoană din cadrul instituției i-a solicitat, în numele șefei Magdalena Tiță, șpagă.
Ofiţerii de poliție ai Direcţiei Generale Anticorupţie – Serviciul Judeţean Anticorupţie Constanţa, sub coordonarea procurorului competent din cadrul Directiei Naționale Anticorupție – Serviciul Teritorial Constanţa, au desfāşurat, la data de 09.11.2022, activităţi operative într- un dosar penal în care sunt cercetate două persoane, ambele funcționari publici în cadrul Directiei Județene pentru Cultură Constanța, după ce au primit suma de 2.000 de lei de la o altā persoană pentru a-i facilita acesteia obținerea unui aviz necesar într-o procedură cadastrală.
Anterior, la data de 08.11.2022, denunțătorul a apelat linia Call – Center 0.800.806.806 a Direcției Generale Anticorupție și a sesizat faptul că o persoană din cadrul Directiei Județene de Cultură Constanța i-a solicitat, în numele șefei instituției, suma de 2000 de lei pentru a-i facilita obținerea unui aviz necesar într-o procedură cadastrală constând în evitarea unor formalități/demersuri a căror îndeplinire ar fi necesitat mai mult timp și costuri suplimentare. În aceeași zi, acesta s-a prezentat la sediul Serviciului Judeţean Anticorupţie Constanţa, ocazie cu care a depus denunț.
Cele două persoane sunt cercetate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de luare de mită, față de una dintre acestea luându-se măsura controlului judiciar.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News