Niciun constructor nu e interesat să modernizeze Portul Medgidia!
Niciun constructor nu e interesat să modernizeze Portul Medgidia!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPortul Medgidia este unul dintre cele mai mari porturi fluviale din țară, el fiind de o importanță deosebită pentru România. De aceea a fost propus de către Administrația Canalelor Navigabile un amplu proiect de reabilitare și modernizare a portului, a danelor, a căilor de acces, a instalațiilor pentru utilități și nu numai. A fost demarată licitația în vederea contractării lucrărilor, investiția estimată este de aproape 100 de milioane de lei fără TVA, însă niciun constructor nu este interesat, așa că licitația a fost anulată.
Portul Medgidia și Canalele Navigabile
Modernizarea portului Medgidia – un vis frumos care s-a spulberat rapid
Portul din Medgidia este unul dintre cele mai mari porturi fluviale din România, fiind situat pe Canalul Dunăre-Marea Neagră. Un proiect a fost pus la bătaie de către Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile SA Constanța: „Modernizare și extindere capacitate de operare Portul Medgidia”. Valoarea estimată a investiției este de 91.467.164,04 lei, preț fără TVA, banii provenind din fonduri europene prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, surse proprii și alte surse de finanțarea eligibile. A fost lansată licitația pentru contractarea lucrărilor. Însă a fost anulată automat deoarece la data limita de depunere a ofertelor nu au existat ofertanți înscriși.
Se vedea un proiect mare
Proiectul în discuție avea mai multe subpuncte, pe lângă reabilitarea și modernizarea propriu-zise ale Portului, după cum urmează: finalizarea danelor 16,17 și 18, desființarea reazemului de apă din dreptul danei 16, reabilitare dana de pasageri, reabilitarea tuturor platformelor portuare existente, reabilitarea sistemului de legare nave și de protecție apărători de cheu a tuturor danelor din port, modernizarea și consolidarea fronturilor de acostare, amonte și aval port, reabilitarea căilor de acces (drumuri) în port, la cheuri și la platformele portuare, reabilitare împrejmuire și sistem de securizare a incintei portuare, reabilitarea și modernizarea instalațiilor pentru furnizare utilități (apă, canalizare, energie electrică), asigurarea instalațiilor și dotărilor PSI pentru fiecare dană, reabilitarea instalației de iluminat exterior în port, reabilitarea/modernizarea clădirilor administrative.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News