Primăria Constanţa: câţi bani se pregătesc pentru a achiziționa serviciul de pază şi transport valori!
Primăria Constanţa: câţi bani se pregătesc pentru a achiziționa serviciul de pază şi transport valori!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria municipiului Constanța intenționează să achiziționezeserviciului de pază și transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă, cu agenți înarmați precum și eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice cu schimbare de piese.
Serviciul de pază și transport valori se dorește a se realiza cu autovehicule blindate, cu minim 2 agenți de securitate, din cadrul unei societăți specializate de pază și protecție, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe și spray-uri iritant lacrimogene.Transportul și paza valorilor se realizează,zilnic, în zilele lucrătoare,de la sediile Primăriei Municipiului Constanța, la Casieria Centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanța și retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Locațiile instituției, de unde se vor colecta valorile, sunt următoarele: Sediul Central al Primăriei Municipiului Constanța, bd. Tomis, nr. 51; City Park Mall – b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constanța; Casa Căsătoriilor – str. Mihai Eminescu, nr.20, Mun. Constanța; Administrație Cimitire – str. Bărăganului, nr. 2-4, Mun. Constanța; Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Județean Constanța, în momentul când se va achiziționa serviciul de încasare a taxei. Suplimentar, în funcție de necesitățile achizitorului, se vor transporta valori și la o altă locație, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidăse realizează cu autovehicule special amenajate, cu minim 2 agenți de securitate, din cadrul unei societăți specializate de pază și protecție, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe și spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locații: Sediul din str. Amzacea, nr. 13 – deține 2 sisteme de alarmare antiefracție; Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51; Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4; Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2; Casierie sediu str. Bărăganului 2-4; Arhiva din b-dul 1 Mai; Arhiva din str. Gh. Lazăr, Nr. 5A; Casa Căsătoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. Valoarea estimată ar fi de 126.050 lei fără TVA. Serviciul va funcționa pe o perioadă de 12 luni, începând cu data de 21 aprilie a.c.
Diana NEAȚĂ
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News