Primăria Constanța: Procedură simplificată de depunere a documentelor necesare înhumării
Primăria Constanța: Procedură simplificată de depunere a documentelor necesare înhumării
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn contextul situației epidemiologice determinat de răspândirea virusului SARS-CoV-2, pentru a veni în ajutorul constănțenilor, Primăria Municipiului Constanța a simplificat procedura de depunere/transmitere a documentelor necesare înhumării.
Astfel, la nivelul Serviciului Gestionare Cimitire corespondența se poartă pe e-mail și telefonic.
Adeverința de înhumare eliberată de Serviciul Stare Civilă se transmite pe e-mail Serviciului Gestionare Cimitire din cadrul Primăriei Constanța pentru decedații ce urmează să fie înhumați la cele 6 cimitire creștin-ortodoxe de pe raza municipiului Constanța.
Pentru programarea înhumărilor în cimitirele Anadalchioi, Viile Noi, Constantin Predescu, Palazu Mare (partea ce aparține municipalității), Central, constănțenii sunt rugați să apeleze numerele de telefon 0731500129, 0241.697.544 sau 0241.485.585, iar pentru Cimitirul Municipal 0241.632.721.
Totodată, Serviciul Gestionare Cimitire pune la dispoziția constănțenilor și adresa de mail admcimitire@primaria-constanta.ro pe care vor fi transmise următoarele documente necesare înhumării: contract de concesiune loc de veci, chitanță taxă anuală întreținere, copia actelor de identitate ale titularilor de contract, pe care va fi înscris acordul scris în vederea înhumării decedatului, adeverința de înhumare, au transmit reprezentanţii primăriei.
De asemenea, pentru înhumare nu este necesar certificatul de deces.
A.F.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News