Protecția Consumatorului Constanța vine și preia reclamația de acasă! Iată în ce condiții
Protecția Consumatorului Constanța vine și preia reclamația de acasă! Iată în ce condiții
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/protectia-consumatorului-constanta-vine-si-preia-reclamatia-de-acasa-iata-in-ce-conditii-337620
Având în vederea imposibilitatea asigurării accesului nediscriminatoriu al persoanelor cu dizabilităţi şi/sau utilizatoare de fotoliu rulant la mediul fizic comunicaţional şi informaţional, în conformitate cu prevederile art. 62 din Legea nr. 448/2006, începând cu data de 01.12.2017 Comisariatul Judeţean Pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa vine în sprijinul persoanelor cu handicap locomotor prin preluarea reclamaţiilor/sesizărilor îndreptate împotriva operatorilor economici prin deplasare la domiciliul acestora.
În acest sens, persoanele în cauză se vor adresa la numărul de telefon 0241.550.550, pentru comunicarea datelor personale şi a adresei de domiciliu.
C.C.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene
O...da!Sa va spun cum sta treaba cu OPC-ul.Nu raspunde nimeni, niciodata, la numarul acela de telefon. DE CE MAI AVETI TELEFON, DACA NU IL FOLOSITI?????????Lumea nu va suna doar de dragul de a suna, ci de a purtea relata cuiva niste incalcari ale drepturilor de consumator. Cum ar putea prelua sesizarile daca ei nici nu raspund la tel?Seful de la OPC stie???Nu mi s-a intamplat doar mie.Vorbesc din cunostinta de cauza.
Veniti va rog in pietele de desfacere a oborurilor de sambata si duminica Scarisoreanu,Mangalia Ghetarie ,unde suntem prostiti in fata ca achizitionam produse cu specific taranesc 100%,dar de fapt ele sunt produse facute de diferite firme si achizitionate din angroou-rile de pe varianta Comstanta.OPC,DSV ,ANTIFRAUDA va rugam scapati-ne de acesti tarani mincinosi !