REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.3° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
12.3° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Secretul, rețeta și motivul relansării Andrè. Câte vizualizări a strâns „Reset la inimă“ într-o singură oră

Secretul, rețeta și motivul relansării Andrè. Câte vizualizări a strâns „Reset la inimă“ într-o singură oră

Replica API 11 iulie 2019 | 00:00 470

Andrè

Se iau două soliste cu treburi solo, una dintre ele campioana show-urilor de dans, cealaltă, campioană la senzualitate, ambele mame de fetițe, înrudite cu voia lor, nașă și fină, ambele cu aceleași prenume, Andreea Georgiana, amândouă cu amintiri comune, trecut glorios și drame greu de dus și de înțeles. Vorbim despre Andreea Antonescu și Andreea Bălan care, în ciuda identităților proprii, nu au putut scăpa, peste ani, de identitatea comună: "Andrelele". Acesta este și motivul pentru care, la 18 ani de la destrămarea trupei-fenomen Andrè, protagonistele mușcă iar din felia apetisantă a celebrității. Nostalgia consumatorilor de muzică este declicul care le-a readus împreună, dar și banala teorie conform căreia "unde-s doi puterea crește". În cazul de față, cresc vizualizările, notoritatea și veniturile. "Fair enough", am putea spune.

Cum reacționați la chefuri când din boxe se aud "El meneaito" (1989), "Lambada" (1989), "I Got The Power" (Snap, 1990), "Ochii tăi" (L.A, 2002), Coco Jambo (Mr. President, 1996), Casablanca (Jessica Jay, 1996) și muuulte alte evergreen-uri dance, care reaprind flash-uri din tinerețe, din perioada în care nopțile erau lungi și paharele pline? Exact! Pe asta s-au bazat și fetele de la Andrè, subestimate deseori de mulți "prețioși" pentru versurile superficiale și muzica facilă. Ceea ce au înțeles însă "Andrelele", înaintea contestatarilor lor, este faptul că industria muzicală, showbiz-ul, mainstream-ul, trending-ul și notorietatea nu înseamnă clasă, artă și finețuri, ci spectacol, culori, artificii, șolduri frânte sacadat pe ritmuri care te ridică de pe scaun și, mai presus de toate, capacitatea și curajul de a te reinventa atunci când te saturi de concerte la Fetești, Paulești, Costești sau Bunești.

Andreea Antonescu (36 de ani) și Andreea Bălan (35 de ani) aveau deja rețeta, au găsit motivul și contextul, aveau fani comuni (nostalgicii anilor ’90-2000), fani individuali și posibili viitori fani indeciși, dar curioși. De aici și până la ideea relansării nu a mai fost decât un pas, iar planul a prins oficial contur pe 9 iulie, odată cu lansarea videoclipului "Reset la inimă", care în prima oră de viață pe Youtube (19.00-20.00) a strâns 100.000 de vizualizări. Enorm pentru o trupă în moarte clinică timp de 18 ani, dar justificat pentru un brand greu de egalat, așa cum este Andrè.

Aici trebuie să amintim că grupul a fost botezat astfel de creierul de la Cat Music, directorul casei de producție, Dan Popi, același care se ocupă și acum de Andrè 2019. Nu e mare inginerie să numești Andrè două fete pe care le cheamă Andreea, însă e mare realizare ca brandul să învingă timpul și uitarea. Dan Popi nu a lipsit de la petrecerea de aseară, 9 iulie, organizată de Andrè la un centru de evenimente din Otopeni. Este plasa lor de siguranță și profesionistul care transformă pasiunea pentru muzică a artiștilor în încasări palpabile. Pe card.

Melodia "Reset la inimă", care a beneficiat de un tease de o săptămână până la lansarea oficială, a fost compusă (muzică și versuri) de Vlad Manolache, Ionuț Bacula, Victor Bourosu, Silviu Marian Păduraru (Deepside Deejays), iar videoclipul poartă semnătura celebrului regizor Alex Ceaușu.

În videclip, Andreea Antonescu și Andreea Bălan alternează atitudini, ținute și mișcări actuale cu cele de acum 18 ani, când înnebuneau adolescentele cu "șenilele" lor, cu bustierele din latex și codițele colorate. Nici din videoclipul actual nu lipsesc hainele din mușama, cizmele peste genunchi, extensiile și dansul marcă înregistrată Andrè, ușor de privit, dar greu de reprodus. Iar notele, refrenul și ritmul sunt de acolo. Din gloriosul 1999. De altfel, de ce ai schimba ceva ce funcționează? Și Coca-Cola a schimbat des ambalajul, dar nu și gustul. Iar atunci când a făcut-o, în 23 aprilie 1985, adăugând mai mult zahăr, mișcarea s-a dovedit a fi un eșec. După doar trei luni, compania-gigant a revenit la rețeta inițială, însă iată că unora, precum Andrè, le-au trebuit 18 ani ca să-și dea seama că brandul e mai important decât orice experiment, ceartă sau vanitate. Și iată că aceste peste 300.000 de vizualizări ale videoclipului, în doar 6 ore de la lansare, demonstrează că proiectul Andrè e mai mult decât o "ciorbă reîncălzită".

"Andrè reprezintă copilăria și adolescența mea. Am trăit foarte intens acea perioadă și m-a marcat profund. Azi, la maturitate, am decis să ne reunim și de data aceasta să facem ceea ce ne dorim noi două. O facem pentru fanii noștri, care nu au încetat să ne susțină și care nu au încetat să spere că ne vom reuni. Andrè înseamnă o legendă, un model și un reper pentru o generație întreagă. Nici o altă trupă nu a egalat succesul nostru și sunt convinsă că nu vom dezamăgi. Iar show-urile noastre vor fi wow!", declară Andreea Bălan.

"Revenirea Andrè înseamnă să retrăiesc cea mai frumoasă perioadă din viață! Au fost cei mai intenși ani, iar faptul că sunt din nou alături de Andreea Bălan, sub umbrela Andrè, stârnește emoții greu de explicat în cuvinte. Nu ascund că multe dintre întâlnirile noastre din ultimele săptămâni au însemnat și lacrimi de fericire, pentru că, da, Andrè a fost și proiectul tatălui meu, care sunt convinsă că ne veghează, zâmbește și ne susține de acolo de Sus! Știm că orice e frumos nu durează o veșnicie, însă trupa Andrè a fost numită un fenomen, iar fenomenele rămân adânc întipărite în mințile noastre pentru totdeauna. Avem atât de multe de oferit, iar așteptarea reîntâlnirii a fost atât de mare, încât eu și Andreea suntem nerăbdătoare să dăruim tot ce avem noi mai bun. Andrè este despre noi, Andrè este pentru voi, să-nceapă Andrè, capitolul 2", declară Andreea Antonescu.

Trupa Andrè a fost un fenomen în muzica dance din România, având la activ 5 discuri de platină și un disc de aur. Au reuşit să vândă 1.500.000 de CD-uri şi au susţinut sute de concerte. Aveau fan-cluburi în fiecare oraş din România, dar şi milioane de admiratori în străinătate. În anul 2001, Andre a fost desemnată "Cea mai bună trupă pentru adolescenți", iar cele două fete au fost numite „reginele muzicii dance”.

Hit-urile „Liberă la mare”, „Noapte de vis”, „Lasa-mă papa la mare”, „Prima iubire”, „Am să îmi fac de cap”, „Flori de tei”, „Fac ce vreau”, ”Prima iubire” şi multe alte piese de succes au devenit imnuri ale unei generaţii întregi.

click.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
pffff..asa ceva! stirea secolului!
2
0
ciorba reincalzita .au ramas tutele fara bani si noi treebuie sa le plingem de mila .hai siktir cu stirile voastre despre tute
2
1

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108