REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.3° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
12.3° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Strategie de piață pentru Coca Cola: Băutura cu care brandul vrea să cucerească piața în 2020

Strategie de piață pentru Coca Cola: Băutura cu care brandul vrea să cucerească piața în 2020

Replica API 19 iulie 2019 | 07:45 238

Coca-Cola HBC, al doilea producător de băuturi Coca Cola din afara SUA, a anunţat joi că în cursul anului următor va lansa produse marca Costa Coffee pe mai mult pieţe, inclusiv în România, după ce în 2018 grupul american Coca-Cola Co a cumpărat lanţul de cafenele Costa Coffee, în urma unei tranzacţii de 5,1 miliarde dolari, informează un comunicat de presă al companiei, potrivit Agerpres.

Coca-Cola HBC, companie care vinde băuturi Coca-Cola în 28 de ţări, majoritatea în Europa, a precizat că intenţionează să lanseze produse Costa Coffee pe cel puţin 10 din aceste pieţe, inclusiv Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Rusia şi Elveţia.

"Includerea unui brand atât de puternic, cum este Costa Coffee, în portofoliul nostru ne va permite să abordăm mai multe ocazii de consum, să ne consolidăm parteneriatele cu clienţii pe toate canalele şi să ne întărim abilitatea de a adresa fiecare moment de-a lungul unei zile în care există ocazii de consum. Infrastructura noastră bine pusă la punct, alături de procesele şi capabilităţile noastre în categoria cafelei ne permit să lansăm în forţă această oportunitate excelentă", a declarat directorul general al grupului Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic.

Cafeaua este una dintre cele mai ofertante şi profitabile surse de venit şi profituri din sectorul băuturilor. Este o categorie de miliarde de euro în cele 28 de ţări în care operează Coca-Cola HBC şi este prognozat să aibă un ritm anual de creştere de 4%.

În luna ianuarie 2019, grupul american Coca-Cola a achiziţionat Costa Coffee, al doilea cel mai mare şanţ de cafenele din lume, de la grupul britanic Whitbread Plc pentru 3,9 miliarde lire sterline (5,1 miliarde dolari), intrând pe o nouă piaţă, în încercarea de a-şi diversifica operaţiunile dincolo de băuturile carbogazoase. Coca-Cola are în portofoliu peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, şi aproape 3.900 de produse.

Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România are sediul social în Voluntari şi deţine trei fabrici de îmbuteliere pe teritoriul ţării, localizate în Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei.

Sursa: stiripesurse.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108