STS, întâlnire de lucru pe tema serviciului eCall 112
STS, întâlnire de lucru pe tema serviciului eCall 112
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestServiciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) organizează, marţi, o întâlnire de lucru pe tema implementării serviciului de urgenţă eCall 112, la care vor participa specialişti din ţări precum Germania, Italia, Suedia, Finlanda, Olanda, Grecia, Cehia sau Croaţia, informează STS, printr-un comunicat. Întâlnirea va avea loc începând cu ora 09.00, în sala Senatului Universităţii Româno-Americane. În cadrul acestui proiect, România va implementa o soluţie privind serviciul eCall şi poartă responsabilitatea pachetului de operaţionalizare a sistemului la nivel european. România va implementa sistemul eCall, prin care vor fi alertate toate dispeceratele de urgenţă, Ambulanţă, Pompieri şi Poliţie, care vor primi date exacte despre un eventual accident auto prin intermediul unui dispozitiv instalat la bordul autovehiculelor. Potrivit STS, proiectul de implementare a serviciului eCall a fost demarat la 1 ianuarie 2011, în baza unui acord de finanţare semnat între ERTICO, liderul de consorţiu, şi Comisia Europeană al cărui beneficiar este şi administratorul Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU) - Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS).
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News