Toamnă profitabilă pentru Mihaela Rădulescu. Cum și-a rezolvat bugetul după revenirea în România
Toamnă profitabilă pentru Mihaela Rădulescu. Cum și-a rezolvat bugetul după revenirea în România
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMihaela Rădulescu
La finalul lunii octombrie, Mihaela Rădulescu s-a aflat în ţară pentru filmarea de la „MasterChef”, pentru lansarea de grilă a postului PRO TV și pentru apariţii în emisiunile „La Măruţă” și “Vorbește lumea”! Întâlnirile din România au fost fructoase şi Mihaela Rădulescu a semnat două contracte foarte importante, de mii de euro.
Cunoscuta şi îndrăgita prezentatoare de televiziune Mihaela Rădulescu (50 de ani) a avut o toamnă fructuoasă, căci venirea ei în România s-a lăsat cu contracte avantajoase pentru ea. Diva de la Monaco nu numai că a venit să negocieze şi să pună la punct detalii pentru apariţia ei ca prezentatoare în noul sezon al reality-show-ului „Ferma – Un nou început”, dar a fost solicitată și de un cunoscut lanţ de magazine să aibă o apariţie într-o reclamă pentru ei. Sursele noastre spun că Mihaela și-a negociat foarte bine poziția la “Fermă”, condițiile și locația. Încă se duc tratative pentru locul în care va avea loc reality-show-ul, posibil în străinătate, într-o zonă mai caldă, posibil în Delta Dunării.
Momentan, vedeta a bătut palma cu PRO TV pentru acest proiect, „Ferma”, şi va avea grijă să-şi elibereze programul pentru perioada în care vor avea loc filmările. În plus, după aceste discuţii, vedeta a mai fost solicitată pentru un cunoscut lanţ de magazine, ca să apară într-un spot publicitar, pentru o sumă frumoasă, cu patru zerouri în euro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News