REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.3° Constanța Mar., 30 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6715
13.3° Constanța Marți, 30 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6715
 

Un nou audit la Aeroportul Mihail Kogălniceanu

Un nou audit la Aeroportul Mihail Kogălniceanu

Replica API 4 noiembrie 2017 | 00:00 385

Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța a finalizat cu succes cel de-al doilea audit de recertificare a Sistemului de Management al Calităţii implementat, audit efectuat de către organismul de certificare CERTIND, în conformitate cu cerinţele standardului ISO 9001:2008.

Auditul realizat de Organismul de Certificare CERTIND urmăreşte îmbunătățirea Sistemului de Management al Calităţii implementat pe baza standardului ISO 9001:2008.

Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța a implementat inițial Sistemul de Management al Calităţii în anul 2008, și de atunci, aeroportul a fost recertificat la fiecare 3 ani.

Cea de-a doua recertificare, cea de anul acesta, a evidenţiat câteva puncte forte de care suntem mândri: permanența orientare către client, preocuparea constantă pentru îmbunătăţirea proceselor şi serviciilor noastre, entuziasmul şi ataşamentul oamenilor faţă de serviciile pe care le prestează pentru pasageri. La aceste performanţe contribuie atenţia acordată personalului societății şi implicarea salariaţilor prin motivare şi responsabilizare. Auditorii au apreciat analizele ample privind siguranța și securitatea pasagerilor şi, nu în ultimul rând, modul de identificare a riscurilor şi de gestiune a acestora.

Recunoaşterea venită din partea CERTIND reprezintă un aspect esenţial privind serviciile de calitate prestate în condiții de siguranță și securitate pentru pasageri, deoarece urmăreşte în esență principii precum imparţialitatea, competența și responsabilitate.

C.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
cite minciuni!!! un aeroport de lumea a treia, fara confort, cu o structura comunista, personal arogant, care atasament pentru pasegeri??? citi pasegeri sint?? au curajul sa il cheme aeroport international..ha ha ma intreb daca directorul a mai vazut un aeroport international???nu cred altfel sar rusina. Sa nu mai vorbim de pista de decol si aterare e jale. INCHIDETIL!!!!!!!!
0
1
Un kkt de audit..facut de certind...un mare nimeni in domeniul auditarii...doar o sursa de sifonat bani..muulti..ei oricum nu inteleg ce li se intimpla..doar ca au o diploma afisata pe perete..si directorul a facut inca 2 colaci de geasime la ceafa..ca doar nu bea..ce plm
0
1
Care pasageri,care orientare catre client?Auzi, entuziasm si atasament pentru pasageri. Te umfla risul,pentru citi pasageri. Cite mii de euro a costat aceasta formalitate fara finalitate.Mariti numarul de curse pe trasee solicitate, aduceti turisti pe Litoral, ca altadata.Introduceti cursa de Atena. Cine se duce la Bruxelelles din Constanta?
0
1

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272