Un restaurant a vândut vin roze de 15.500 de euro într-o singură zi
Un restaurant a vândut vin roze de 15.500 de euro într-o singură zi
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn restaurant din Capitală, deţinut de antreprenori locali, vinde în medie 280 de sticle de vin roze pe săptămână, în condiţiile în care în meniul de vinuri au fost incluse 18 vinuri roze (atât din ţară cât şi din import din Franta, Italia, Chile). „Practic cererea s-a dublat în ultimii doi ani şi oricât de pregătiţi am fi fost din punctul de vedere logistic, am avut surpriza să rămânem out of stock pe (…) Whispering Angel“, a declarat Ion Biriş, managing partner al LOFT, citat de zf.ro. Whispering Angel este cel mai bine vândut rose din meniu, care în cea mai buna zi a avut vânzări de 400 de sticle pe zi, iar dintre vinurile româneşti, în top se află Tarla 101 Rose (de la Murfatlar). Preţul unei sticle de Whispering Angel este de 175 de lei, ceea ce înseamnă că în ziua cu vânzări record, încasările au fost de 68.000 de lei (15.500 de euro). „Cererea este în creştere şi pe celelalte locaţii HoReCa pe care le detinem. Spre exemplu la Crama Domnească, un restaurant cu un alt target decât LOFT, dar si cu o cu totul altă selecţie de vinuri, în ultimele trei luni vânzările de vinuri s-au împărţit în 40% alb, 40% rose, 20% roşu, în timp ce la LOFT Mamaia vânzările de vinuri rose au reprezentat 80% din totalul vânzărilor de vinuri“, a adăugat Ion Biriş.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News