Hotel din Eforie Nord, reclamat de turişti la OPC
Hotel din Eforie Nord, reclamat de turişti la OPC
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/hotel-din-eforie-nord-reclamat-de-turisti-la-opc-233607
Mai multe familii care îşi făcuse rezervare din timp la Hotelul Diana din staţiunea Eforie Nord au constatat astăzi că nu au unde să se cazeze. Nemulţumiţi de situaţie, turiştii au făcut o reclamaţie la Protecţia Consumatorului. Problema s-a rezolvat pe cale amiabilă. Cele 17 familii care au constat că nu au cazare au fost mutate la alte hoteluri, atât în Eforie Nord, cât și în Eforie Sud. Cei care au acceptat să meargă în Eforie Sud vor primi în plus două zile de cazare. Potrivit reprezentanților OPC, reprezentanții unității nu sunt vinovați pentru încărcătură, ci agenția de turism care a făcut rezervările.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene