REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
9.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

A cincea ediţie de Black Friday în România

A cincea ediţie de Black Friday în România

Replica API 13 noiembrie 2015 | 00:00 202

Tradiţie americană

Tradiţie americană

sursa foto forbes.com

Cea de-a cincea ediţie a campaniei de Black Friday se apropie cu paşi repezi. Preluat de pe piaţa americană, conceptul a stârnit interesul retailerilor români, astfel că de 5 ani l-au introdus şi în România, cetăţenii fiind mai mult decât încântaţi de faptul că încă o tradiţie americană le calcă pragul.

Introdus în România de brandurile eMag şi Flanco, conceptul de Black Friday deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun. El a fost asimilat şi de marile branduri din România care se întrec de la an la an în preţuri şi reduceri cât mai avantajoase. Acest eveniment are loc în mod normal în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, însă retailerii români l-au organizat atât anul trecut cât şi anul acesta cu o săptămână mai devreme. Ediţia din acest an a Black Friday are loc pe 20 noiembrie în România şi pe 27 noiembrie în America de Nord. Dacă la prima ediţie, din 2011, au participat doar brandurile Flanco şi eMag, care au scos la vânzare peste 30.000 de produse, la următoarele s-au alăturat tot mai mulţi comercianţi. Cele mai căutate produse au fost electronicele şi electrocasnicele, mai ales televizoarele performante, maşinile de spălat, combinele frigorifice şi telefoanele mobile. Pentru ediţia din acest an, retailerii acoperă mare o varietate de domenii, de la produse IT, modă, ceasuri, jucării pentru copii, decoraţiuni, până la produse cosmetice şi bijuterii. Printre cei mai cunoscuţi comercianţi care vor participa la campanie se numără Altex, eMag, Flanco, Domo, EvoMag, elefant.ro, F64, Germanos, Carrefour, Quickmobile (electro-IT), Ecco, Otter, Originals (încălţăminte), Watchshop, cautceas.ro, topceas.ro (ceasuri), Somproduct (articole pentru casă) şi Avon (produse cosmetice). Dintre companiile care au anunţat vânzările înregistrate anul trecut de Black Friday, cele mai mari încasări au fost obţinute de eMag (165 de milioane de lei) şi Flanco (98 de milioane de lei).

Geanina Drăgoi

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108