REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.8° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
10.8° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Alte două locomotive CFR s-au stricat: "Avarii majore înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică"

Alte două locomotive CFR s-au stricat: "Avarii majore înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică"

Replica API 31 iulie 2021 | 00:00 699

Un fir de contact a fost rupt sâmbătă pe calea ferată Coșna-Floreni, pe raza regionalei CFR Iași, iar circulația se va desfășura cu locomotive diesel.

Alte două locomotive, de la un tren de marfă și de la unul de călători, s-au stricat pe raza Regionalei Timișoara.

Potrivit unui comunicat al CFR SA, mecanicul unui tren de marfă, aflat în circulație pe linia simplă Coșna-Floreni, de pe raza Regionalei Iași, a solicitat o locomotivă de ajutor din cauza ruperii pantografului locomotivei, în linie curentă. Urmare acestui incident, firul de contact pe segmentul respectiv a fost rupt și el pe o lungime de circa 500 de metri.

„Echipele de intervenție, aflate la fața locului, au retras trenul de marfă în stația Floreni, cu o locomotivă Diesel, fiind asigurat astfel gabaritul pentru circulația celorlalte trenuri cu tracțiune Diesel. Din cauza avariilor majore înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, două trenuri de călători, care urmează să tranziteze zona respectivă, vor circula cu tractiune Diesel, astfel încât să fie asigurată continuitatea in graficul de circulație”, a anunțat CFR SA.

Este vorba de trenurile IR 1833 (Iași - Cluj) și IR 1832 (Cluj - Galați). După trecerea acestora, echipele de intervenție vor acționa cu două drezine pantograf pentru înlocuirea firului de contact rupt. În cursul dimineții de sâmbătă, și pe raza Regionalei CF Timișoara s-au întregistrat deranjamente tehnice, unul la locomotiva unui tren privat de marfă, între stațiile Zam-Câmpuri Suduc, și al doilea la locomotiva trenului de călători R 9165, în stația Caransebeș.

„Din cauza defecțiunii trenului de marfă, între stațiile Zam - Câmpuri Surduc, trenul de călători IR 1991 a staționat temporar în gara Ilia, până la retragerea din linie curentă a garniturii de marfă, fiind reînscris în circulație cu o întârziere de 125 de minute. Trenul R 9165, care circulă în relația Caransebeș - Reșița, își va relua circulația în scurt timp cu o locomotivă de ajutor”, a mai transmis CFR SA, scrie antena3.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Pacat ca dupa asasinarea din 89 a lui Ceausescu nu a mai primit buget CFR url si a functionat cu bani adusi de angajati din salariu,si nu mai erau bani si de locomotive noi sau garnituri,de sine nu mai zic ca si alea au fost intretinute nu de la bugetul de stat ci din banii de la impegati si doi controlori cu suflet mare.Sau din 89 pana azi CFR a primit bani si cineva nu a investit?PUSCARIE TOTI DIRECTORII CFR DIN 89 PANA IN PREZENT
2
0

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108