REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
9.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Bani puțini, multă pasiune. Ascensiunea fulminantă a clubului Poli Iași în mediul online: Nu am inventat noi roata

Bani puțini, multă pasiune. Ascensiunea fulminantă a clubului Poli Iași în mediul online: Nu am inventat noi roata

Replica API 21 iunie 2020 | 00:00 1050

Poli Iași traversează un moment dificil din punct de vedere fotbalistic, echipa fiind implicată în lupta pentru evitarea retrogradării, însă moldovenii se prezintă foarte bine la alt capitol: social media.

Ascensiunea fulminantă a clubului Poli Iași în mediul online

În ultima perioadă, Poli Iași a devenit o figură importantă pe rețelele de socializare, iar acest lucru nu este întâmplător. Chiar dacă nu au un buget la fel de mare precum Craiova sau CFR, cei care se ocupă de imaginea Politehnicii în social media au dus clubul în fruntea acestui clasament virtual.

În timp ce formații precum FCSB sau Astra nu reușesc să-i atragă pe oameni spre echipă prin intermediul Facebook, Instagram sau YouTube, Poli Iași face exact acest lucru. De ce la Iași s-a putut? Ne explică Lucian Lucescu, managerul de comunicare al clubului din Copou.

"Avantajul nostru este că am găsit persoane foarte capabile, diamante neșlefuite, care au înțeles strategia pe care dorim s-o implementăm. S-a văzut o creștere a traficului pe social media, chiar a fost nevoie să schimbăm site-ul pentru că se bloca de la numărul tot mai mare de accesări.

Suntem deschiși la orice propunere, chiar dacă pare nonconformistă. Nimic nu se publică fără să ne punem toți de acord și să luam în calcul inclusiv eventualele reacții negative, de care nu ne e frică", a spus Lucian Lucescu, pentru Digi Sport.

Oamenii care se ocupă de imaginea clubului Poli Iași în mediul online

Din această echipă care administrează imaginea clubului Politehnica Iași fac parte Emi George Isac (analist video), Robin Vasilius (fotograf), Armand Bertea (grafician), iar președintele Ciprian Paraschiv are ultimul cuvânt: "Ideile noastre ar fi murit din fașă dacă Ciprian Paraschiv nu era dispus să le asculte. A contat deschiderea sa către noile metode de comunicare".

Lucian Lucescu mizează pe mediul online în încercarea de a readuce oamenii pe stadion: "Din păcate, mulți dintre cei care vin la meciuri sunt suporteri de rezultat. Și, chiar dacă pierdeam, am invercat sa facem uitat eșecul prin postări hazlii. Noi credem foarte mult în forța online-ului. În pandemie am încercat sa ținem fanii aproape cu emisiuni live aproape zilnic", a declarat managerul de comunicare al moldovenilor.

Poli Iași, un model de urmat în mediul online: "Nu am inventat noi roata"

Echipa responsabilă de imaginea clubului în social media mizează pe creativitate: "Nu avem neapărat un model după care ne ghidăm, dar nici nu susțin ca am inventat noi roata. Ne inspirăm din exemple de bună practică de la cluburile mai mari. Pe de altă parte, cred că suntem destul de creativi și originali.

Resursele noastre sunt limitate, dar ce ne diferențiază de restul este ca noi chiar credem în acest mod de comunicare cu stakeholderii. Mai e un argument important. Noi iubim echipa și, chiar și în perioada de șomaj tehnic, am muncit cu la fel de mult drag", a declarat Lucian Lucescu, pentru Digi Sport.

Proiect ambițios la Iași

Poli Iași nu investește bani în promovarea postărilor, totul se întâmplă organic: "Nu avem postări sponsorizate. Ne place să vedem că suntem pe trend ascendent. Urmărim cu atenție și criticile fanilor, nu ștergem mesaje, nu blocăm utilizatori".

În viitorul apropiat, moldovenii vor să extindă și mai mult acest departament: "Visăm la POLI TV cu emisiuni zilnice, conținut amplu pe site, pentru prima echipă și academie, transmisiuni live de la meciurile echipei de tineret, care va fi înființată în toamna, poate o revista și altele...

Poate câștigăm Cupa României și vom avea buget pentru toate acestea :)", a încheiat Lucian Lucescu, potrivit digisport.ro.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108