REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
16.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Cât a plătit Primăria Constanța pentru spațiile pe care le-a închiriat de la privați, în 2023?!

Cât a plătit Primăria Constanța pentru spațiile pe care le-a închiriat de la privați, în 2023?!

Andreea CONDURACHE 29 martie 2024 | 00:00 2188

Primăria Constanța, după cum bine știe toată lumea, încă nu dispune de un sediu propriu adecvat desfășurării activităților aparatului de specialitate, fiind găzduit de Consiliul Județean, în una dintre laturile Palatului Administrativ din Bulevardul Tomis, numărul 51. Direcțiile au fost răspândite în mai multe spații, iar cetățenii sunt nevoiți să facă drumuri suplimentare dacă au nevoie de mai multe servicii simultan. În 2023, spre exemplu, Primăria Constanța a cheltuit pentru plata chiriilor aproximativ 2 milioane de lei, la care se adaugă și plata pentru utilitățile acestor spații. Între timp, achiziția pentru elaborarea documentației tehnico-economice, pentru noul sediu, este în curs de derulare.

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?!

Primăria Constanța, după cum bine să știe, funcționează de ani de zile în Palatul Administrativ, de pe bulevardul Tomis, numărul 51, în urma unui contract de comodat semnat cu Consiliul Județean. Foarte multe direcții și servicii își desfășoară activitatea în spații închiriate de la diverși afaceriști, unii destul de cunoscuți. Primăria Constanța a cheltuit, în anul 2023, doar pentru plata chiriilor aproximativ 2 milioane de lei, la care se adaugă și plata pentru utilități. În urma unei solicitări, Primăria Constanța a transmis situația financiară pentru fiecare spațiu închiriat în care diferitele compartimente își desfășoară activitatea pentru anul 2023.

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! chiria plătită în 2023 pentru spațiul situat pe strada Ștefan Mihăileanu

Pe strada Ștefan Mihăileanu, numărul 10, funcționează Direcția Gestionare Servicii Publice. Primăria a plătit, în 2023, nu mai puțin de 370.873,60 de lei. Imobilul aparține societății Pogas SRL, deținută de Mioșoiu Anastasiu Maria Emilia și Dobrea Marin, familia fostului consilier local Dănuț Moisioiu.

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! sediul de pe Cuza Vodă

Firma Miro SRL, deținută de familia Mircea, a primit, lunar aproximativ 21.000 de lei de la Primăria Constanța, reprezentând chiria, pentru sediul de pe Cuza Vodă 27, unde-și desfășoară activitatea Direcțiile Tehnic Administrativ și Evenimente.Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! chiria plătită în 2023 pentru spațiul situat pe strada Cuza Vodă

Un total de 254.669,98 de lei, pentru anul 2023.

Încă din anul 2018, Primăria Constanța a semnat un contract de închiriere cu Danconex SRL, pentru închirierea spațiului de pe strada Amzacea, numărul 13, acolo unde își desfășoară, încă, activitatea Poliția Locală. Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! chiria plătită în 2023 pentru spațiul situat pe strada Amzacea

Aproximativ 20.000 de euro plătește primăria, lunar, pentru acest spațiu. Firma deținută de fostul consilier local PDL, Florian Constantin, a încasat, în 2023, 970.530,06 de lei.

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! clădirea în care se va muta Poliția Locală

Poliția Locală va avea propriul sediu

Primăria municipiului Constanța a lansat în cursul zilei de marți, 30 ianuarie a.c., o licitație în vederea atribuirii contractului de execuție lucrări aferente obiectivului de investiții ,,Reabilitare, modernizare și dotare clădire administrativă – servicii control Constanța”. Valoarea contractului este de 6.903.100 de lei, fără TVA.

Obiectul general al proiectului reprezintă amenajarea unor spații destinate desfășurării activității unor sedii administrative. Se urmărește schimbarea funcțiunii existente din școală în sediu administrativ, creșterea eficienței energetice și asigurarea unui nivel de performanță corespunzător în cazul acțiunilor excepționale, toate acestea cu reflectarea în costuri reduse cu utilitățile, după efectuarea intervențiilor de natura investițiilor propuse. Durata de execuție este de 18 luni de la data emiterii primului ordin de începere a lucrărilor de execuție.

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! chiria plătită în 2023 pentru spațiul din City Park Mall

Un alt spațiu este pe bulevardul Lăpușneanu, în clădirea deținută de Constanța Shopping City, City Park Mall, acolo unde găsim Centrul de Informare Cetățeni. În 2023, primăria a plătit 239.946,42 de lei.

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! chiria plătită în 2023 pentru sediul de pe strada George Enescu

În sediul de pe strada George Enescu, numărul 4, funcționează Serviciul Autorizare Activități Economice, Compartimentul Registrul Agricol și Compartimentul Publicitate. Chiria este de aproximativ 8.600 de lei pe lună, un total de 103.865,14 de  lei, în 2023. 

Cat a platit Primaria Constanta pentru spatiile pe care le-a inchiriat de la privati, in 2023?! zona în care urmează să se construiască noul sediu al Primăriei Constanța

Primăria va avea propriul sediu

Cu siguranță contractele se vor derula și anul acesta, pentru că noul sediul al primăriei nu va fi gata prea curând. De fapt, drumul este lung și anevoios până când vom ajunge să ne bucurăm de sediul propriu. În prezent, achiziția pentru elaborarea documentației tehnico-economice este în curs de derulare.

Terenul aparține domeniului public al municipiului Constanța, fiind amplasat pe strada Griviței, numărul 44, colț cu strada Olteniei, în fostul sediu al Societății de Transporturi Constanța, locul unde a fost construit primul hidroavion românesc, „GETTA”.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Nu un nou sediu este necesarci reducerea cu 60 % a numarului functionarilor care iau salariile degeaba !Cum este posibil ca un oras de 500.000 de locuitori din Germania sau Austria sa aibe doar 400 de functionari iar Constanta 1.200 si ar mai fi necesari cateva sute ? Armata asta de functionari care se cred dumnezei nici macar nu-si fac datoria sa avizeze si sa supravegheze droaia de proiecte ce au distrus orasul
1
0
Faceau la hanul balcan primarie lux. Dar rusu si wc hitac au lasat-o la pret de duplec clientelei machidonesti. Si acum vor inca 4 ani de praduiala.
3
0
Iar te a aiurit motanul!i grija!
1
0
Deobicei vedeti angajatii la tigari si cafele in fata sediilor .
4
0
citi functionari avea primaria inainte de 89?
4
0
In atati Ani ,cu acesti bani ce sediu are fi avut primaria!
6
0
trebuie mai intai eliberata de baragladine si alte ruine gen hanul balcani !
4
1
cand au venit in citypark un directoras de acolo zicea la tv ca pretul e 1leu/mp ca le aduce clienti si e serviciu public,surpraiz mtf e 2 melearde pe an cat spatiu o fi acolo ptr banii astia?
5
2
Într-un òraș de mărimea Constanței , indiferent de cum se organizează Primăria , tot vă închiria spații pt ca activ. să se desfășoare ok. Problema este ca val chiriilor să nu fie resimțită.
4
6

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108