REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.1° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
10.1° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Câţi români se joacă în online şi pe mobil şi cât cheltuiesc pentru asta? Candy Crush, în topul preferințelor

Câţi români se joacă în online şi pe mobil şi cât cheltuiesc pentru asta? Candy Crush, în topul preferințelor

Replica API 4 aprilie 2016 | 00:00 344

59% din populaţia online majoră a României joacă jocuri electronice, cei mai mulţi folosind în acest scop aplicaţii instalate pe telefonul mobil sau jocuri existente online, existând o suprapunere de 83% între jucătorii online şi cei care utilizează aplicaţii mobile, arată un studiu realizat de Starcom MediaVest Group.

In-game advertising şi advergaming sunt noţiuni din ce în ce mai des vehiculate şi în industria de advertising din România. Prima noţiune se referă la expunerea mesajului publicitar în jocuri existente, în timp ce cea de-a doua presupune crearea unui joc în scopul promovării unui produs, dar ambele adresează acelaşi segment de consumatori: utilizatorii de jocuri electronice.

În cazul in-game advertising, pentru a putea obţine mult doritul click, brandurile trebuie să convingă acesti utilizatori să îşi întrerupă experienţă de joc, adică să determine o schimbare imediată de comportament, transferându-i dintr-o stare de relaxare sau deconectare, într-o zonă decizională. În acest scop este important să stim cum pot brandurile sa isi integreze mesajul lor in experienta de joc online sau pe mobil.

Facebook rămâne principala destinație pentru online & mobile gaming, ceea ce face ca jocurile de tip Puzzle (e.g. Candy Crush Saga) să fie în topul preferințelor, iar cei care joacă să fie în proporții egale bărbați și femei.

„Principala motivaţie pentru a juca jocuri electronice este de a face timpul de aşteptare să treacă mai repede, deconectând de la grijile cotidiene. Activarea spiritulului competitiv este de asemenea un puternic factor determinant, mai ales pentru online gamers“, declară Rodica Mihalache - head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group. Indiferent daca sunt jucate online sau prin aplicații, jocurile ofera satisfacție, intensificată prin premii și recompense. Jucătorii din Romania sunt mai degrabă solitari, jocurile electronice în echipă fiind preferate de ¼ din ei și mai putin de 1/3 considerând jocul o ocazie de socializare. Segmentul de jucători “profesioniști”, care văd din online gaming o metodă de a câștiga bani, este foarte mic în România, notează businessmagazin.ro.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108