REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
9.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Cel mai mare furnizor de ENERGIE se SCUZĂ pentru facturile URIAȘE

Cel mai mare furnizor de ENERGIE se SCUZĂ pentru facturile URIAȘE

Replica API 20 ianuarie 2022 | 00:00 1633

Electrica Furnizare anunţă, joi seară, că preţul de achiziţie a energiei de pe pieţele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 faţă de anul precedent, dar compania a continuat să menţină preţurile pe care le avea în contractele cu clienţii. Compania anunţă că au fost emise facturi de stornare pentru clienţii cărora facilităţile nu le-au fost acordate şi s-a început procesul de refacturare, scrie stiripesurse.ro.

”Compania Electrica Furnizare respectă legea, punând pe primul loc protejarea clienţilor, stornarea şi recalcularea facturilor aferente consumului din lunile noiembrie şi decembrie 2021 înscriindu-se în acelaşi demers. În linie cu o politică orientată spre client, Electrica Furnizare a depus eforturi majore, deşi cu impact negativ în rezultatele financiare pentru primele 9 luni ale anului 2021, pentru a-şi păstra angajamentele faţă de clienţii săi, menţinând preţurile din ofertele acceptate de către aceştia pe parcursul anului trecut, chiar dacă preţul de achiziţie a energiei de pe pieţele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 faţă de anul precedent, a transmis, joi seară, Electrica Furnizare într-un comunicat de presă.

Sursa citată a precizat că şi-a informat constant clienţii cu privire la stadiul aplicării măsurilor de compensare şi plafonare.

”La momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici beneficiau deja de un preţ sub cel plafonat, respectiv 1 leu/kWh, motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării. Totodată, aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare”, a mai precizat compania.

Electrica a transmis că, în prezent, facturile emise de compania Electrica Furnizare conţin menţiuni cu privire la facilităţile oferite de lege pentru toţi clienţii care întrunesc condiţiile de eligibilitate.

”Pentru clienţii care întrunesc criteriile de eligibilitate, în facturile cărora nu s-au regăsit măsurile de compensare şi plafonare aferente lunilor noiembrie – decembrie 2021, au fost emise facturi de stornare şi, totodată, s-a început procesul de refacturare astfel încât facilităţile acordate să se regăsească în facturi. Clienţii sunt asiguraţi de faptul că nu li se vor percepe penalităţi pentru perioada noiembrie – decembrie 2021 şi nici nu vor fi deconectaţi pentru eventuala neplată aferentă”, mai arată compania.

În ceea ce priveşte informarea clienţilor, compania Electrica Furnizare a creat o pagină dedicată cu privire la facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108