REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.1° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
10.1° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Centura de ocolire a oraşului Ovidiu, un drum lăsat de izbelişte: arată ca după bombardament

Centura de ocolire a oraşului Ovidiu, un drum lăsat de izbelişte: arată ca după bombardament

Replica API 6 octombrie 2014 | 02:17 681

Şoferii de TIR ocolesc DN 3C

Şoferii de TIR ocolesc DN 3C

La capitolul infrastructură, judeţul Constanţa se situează într-un ruşinos top „aşa nu”: Podul Agigea este de ani de zile un calvar pentru locuitori, dar şi pentru turiştii care vin pe litoral, în timp ce mai multe drumuri naţionale ori judeţene arată ca după bombardament.

Podul Agigea, la care lucrările de reparaţii par a nu se mai sfârşi, are o nouă problemă, pe care administratorul, în speţă Compania Naţională de Drumuri şi Poduri, nu o discută: conducta de gaze. Conform unor surse, atunci când au fost demarate lucrările de reparaţii, nu a fost luată în calcul construcţia conductei de gaze care va alimenta comuna Agigea, aşa că a fost „inventată” o soluţie de avarie, asupra căreia vom reveni, cu detalii, într-o ediţie viitoare. Nu este singura problemă de la nivelul infrastructurii judeţului Constanţa: spre exemplu, un drum naţional care ar putea devia traficul greu arată ca după bombardament, prin urmare, şoferii de TIR-uri preferă să traverseze centrul oraşului Ovidiu. Vorbim despre centura de ocolire a oraşului Ovidiu, Drumul Naţional 3C, care nu a mai fost reparat de ani de zile. Cu toate că problema a fost semnalată şi în alte rânduri, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Constanţa susţine, şi în prezent, că „ia în calcul” repararea DN 3C.

Ce spune Dima

Directorul regional Marin Dima speră ca lucrările să debuteze anul viitor. Intervenţia în zonă este una urgentă, având în vedere starea deplorabilă în care se află DN 3C. „În funcţie de buget, probabil anul viitor vom interveni în zonă. Nu ştim la ce valoare se ridică lucrările. În momentul de faţă efectuăm o expertiză şi abia după aceea vom ştii”, a declarat, pentru „Replica”, Marin Dima, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Constanţa. Facem precizarea că tranzitul autovehiculelor de mare tonaj prin oraşul Constanţa a fost interzis încă din 2011, ca măsura a protejării podurilor de la Butelii şi IPMC. Astfel, traseul TIR-urilor care vin dinspre DN 2A include DN 3C, Ovidiu - Constanţa, bulevardul Aurel Vlaicu, bulevardul I.C. Brătianu şi apoi DN 3, Constanţa - Valu lui Traian. De aici, TIR-urile intră pe porţiunea de 4 kilometri şi jumătate din varianta de ocolire a Constanţei, apoi pe A2 şi de acolo pe DN 39. Referitor la maşinile de mare tonaj care traversează centrul oraşului Ovidiu, primarul George Scupra a declarat, la rândul său, că a făcut mai multe adrese în atenţia DRDP Constanţa, dar că până în momentul de faţă a primit doar promisiuni. „TIR-urile nu au ce căuta prin centrul oraşului Ovidiu. Ele ar trebui să circule pe DN 3C, aşa e firesc, au şi o ieşire fix la marile magazine, unde merg să aprovizioneze. Însă, pentru că acel drum nu este reparat, şoferii preferă să circule prin centrul oraşului. Se distruge drumul şi se îngreunează circulaţia. Eu sper ca DRDP sau Consiliul Judeţean Constanţa să ia o decizie şi să reabiliteze DN 3C cât mai urgent”, a comentat George Scupra.

Alexandra VASILE, Rocsana CRISTEA

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108