REPLICA ONLINE CONSTANTA

15.1° ConstanÈ›a Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
15.1° ConstanÈ›a Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Concursul Eurovision 2019 a fost vizionat de peste 180 de milioane de telespectatori

Concursul Eurovision 2019 a fost vizionat de peste 180 de milioane de telespectatori

Replica API 30 mai 2019 | 00:00 529

Concursul Eurovision 2019, care a inclus şi o reprezentaţie controversată a cântăreţei americane Madonna, a fost vizionat de 182 de milioane de telespectatori din 40 de ţări, au anunţat marţi reprezentanţii European Broadcasting Union (EBU), citaţi de variety.com.

Finala concursului, organizată pe 18 mai în oraşul Tel Aviv, a avut o durată de aproape patru ore şi a obţinut un share de 36,7%, cu un procent mai mult decât ediţia de anul trecut, potrivit EBU. Competiţia muzicală a fost urmărită online de 40 de milioane de utilizatori unici din 225 de ţări şi teritorii, pe YouTube. Imensa majoritate a acestor utilizatori online au fost tineri cu vârste sub 35 de ani.

Cântăreţul olandez Duncan Laurence a câştigat competiţia cu piesa "Arcade", înregistrând astfel prima victorie pentru Olanda după o pauză de 44 de ani. Reprezentanţii Italiei şi Rusiei s-au clasat pe locul al doilea, respectiv al treilea.

Deloc surprinzător, finala concursului a înregistrat audienţe ridicate în unele ţări. Aproape trei sferturi dintre telespectatorii olandezi au urmărit finala Eurovision 2019, audienţa medie fiind în această ţară de 4,5 milioane de persoane, potrivit EBU. În Italia, finala Eurovision a atras în faţa micilor ecrane 3,4 milioane de telespectatori, care au urmărit transmisiunea postului public de televiziune (RAI), a cărui audienţă a crescut cu 5% faţă de anul trecut.

În Israel, ţara care a găzduit concursul după ce a câştigat ediţia din 2018, finala Eurovision a înregistrat un share de 63,2%.

Cea mai mare audienţă, pentru al nouălea an consecutiv, a fost înregistrată în Germania, ţara cu cea mai mare populaţie din Europa. Concursul a avut o audienţă medie de 7,6 milioane de telespectatori.

Prezenţa Madonnei a generat un interes uriaş, atât în zilele care au precedat prestaţia ei, ce a fost aprobată oficial de organizatorii Eurovision în ultimul moment, cât şi prin prisma prestaţiei sale de pe scenă. Purtând cel mai nou accesoriu vestimentar al ei, un plasture pentru ochi asemănător celor purtaţi în trecut de piraţi, Madonna şi-a început show-ul de la Tel Aviv cu o piesă celebră din repertoriul ei, "Like a Prayer", însă unii dintre telespectatori s-au plâns de calitatea interpretării sale. De asemenea, doi dintre dansatorii din trupa vedetei pop, ţinându-se îmbrăţişaţi, aveau drapelele Israelului şi Palestinei cusute pe spatele jachetelor lor. Potrivit unui membru al echipei Madonnei, acest element decorativ a fost creat pentru a avea semnificaţia unui mesaj de pace.

AGERPRES

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
180 milioane de retarzi ...cam multi care se uita la balaria asta
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108