Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, Mamaia
Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, Mamaia
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/destinatia-interna-cea-mai-vanduta-ramane-in-continuare-mamaia-131061
Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, staţiunea Mamaia, conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News în rândul companiilor de turism din România. "Litoralul românesc în general s-a vândut vara aceasta în proporţie de 80,3%, în timp ce zonele montane au atras mai puţin public în agenţiile de turism, înregistrând doar 11% din vânzări. Mamaia se menţine în topul aprecierilor, obţinând 52% din preferinţele agenţilor care vând vacanţe în ţară", conform agerpres.ro.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene