Fiica Madonnei îşi consolidează paşii în lumea modei
Fiica Madonnei îşi consolidează paşii în lumea modei
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDupă ce a devenit muza unor designeri ca Jean Paul Gaultier şi Marc Jacobs şi imaginea casei Stella McCartney sau Swarovski, Lourdes Maria, fiica Madonnei, îşi consolidează paşii în lumea modei după ce a defilat pentru Bottega Veneta şi a devenit unul din chipurile cele mai căutate ale momentului, relatează EFE, citată de stiripesurse.ro.
Lourdes Maria
La 25 de ani, Lourdes Maria Ciccone Leon, Lola pentru prieteni, a devenit tânăra promisiune a lumii modei şi a frumuseţii.
Mărcile de lux şi-o dispută, Lola fiind protagonista prezentării noii colecţii primăvară-vară 2022 a firmei Bottega Veneta care a avut loc la Detroit.
Fiica Madonnei şi a antrenorului de fitness Carlos León a purtat o rochie cu croială relaxată "din materiale inovatoare ce permit alternarea formei pieselor", se arată înr-o notă a firmei.
Până acum, fiica cea mare a reginei muzicii pop, Lourdes María (Los Angeles, California, SUA, de 1996), a participat la diferite campanii publicitare. Totuşi, ea a făcut un pas înainte pentru a se consolida în lumea modei.
În timpul Săptămânii Modei de la Milano, Lola a defilat pentru Versace, alături de top-modele consacrate ca Gigi Hadid, Dua Lipa şi Naomi Campbell.
Prezentarea noii colecţii a firmei de lenjerie a Rihannei, "Savage x Fenty", a dat startul carierei sale.
La vârsta de 13 ani, mama ei a numit-o directoare de creaţie pentru linia sa de îmbrăcăminte "Material Girl" şi a făcut de asemenea parte din echipa de costumieri ai divei pop în turneele sale internaţionale, potrivit agerpres.ro.
Lola, care se declară feministă şi a moştenit de la mama ei angajamentul militant, asociază industriei textile imaginea sa de tânără independentă şi răzvrătită care place atât de mult Generaţiei Z.
A făcut balet în copilărie, cântă la pian şi va face primii paşi şi în actorie. Primii paşi în modă i-a făcut de mâna Stellei McCartney pentru care a defilat în 2016. A participat apoi la un "performance" la Miami pentru firma spaniolă Desigual şi a devenit imaginea unor case de modă prestigioase ca Marc Jacobs şi Burberry.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News