REPLICA ONLINE CONSTANTA

8.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
8.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Fiscul îşi face reclamă cu brelocuri şi semne de carte

Fiscul îşi face reclamă cu brelocuri şi semne de carte

Replica API 25 ianuarie 2016 | 00:00 284

Intenţie

Intenţie

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) vrea să distribuie, în cadrul unei campanii publicitare care să indice măsurile luate împotriva corupției, semne de carte, căni, brelocuri, precum și să transmită prin presă mesaje sobre, interpretate la TV de actori, pentru a diminua percepția negativă a populației cu privire la nivelul corupției în rândul personalului instituției. În acest sens, în prima parte a lunii martie, ANAF va organiza o licitație pentru achiziționarea de servicii de creație, producție și distribuție de materiale promoționale, de informare și de produse media (spoturi TV și radio), precum și spații media și de evaluare calitativă (sondaj) privind campania de conștientizare a corupției în cadrul instituției. Estimat la aproape 640.000 lei, fără TVA, pentru o perioadă de 6 luni, contractul este finanțat cu fonduri externe nerambursabile, asigurate prin Mecanismul financiar norvegian 2009 – 2014 și este parte a proiectului “Creșterea integrității în cadrul ANAF prin cooperarea instituțională și consolidarea capacităților”. Potrivit documentației licitației, viitorul câștigător al licitației va realiza, printre altele, un număr de 1.000 de pachete promoționale care vor conține, fiecare, o cană/termos, o baterie externă portabilă, un breloc, un suport de pahare și o pungă. De asemenea, ANAF vrea să distribuie 25.000 de fluturași sub forma unui semn de carte. Instituția mai solicită ca spotul TV pentru campania publicitară să fie reprezentativ, să reflecte ideea de corupție activă, dar și de corupție pasivă (darea și luarea de mită) și să se adreseze atât contribuabililor, cât și angajaților ANAF prin mesaje de combatere a acestui fenomen. "Punerea în scenă a poveștii se va face de către actori (nu sunt acceptate variante desenate), păstrându-se un caracter sobru", se arată în caietul de sarcini al licitației. ANAF pregătește și derularea unei campanii online prin difuzarea unui spot video pe mai multe pagini de internet. "Nu vor fi acceptate site-uri care tratează subiecte axate pe știri de scandal și/sau al căror specific ar putea aduce un prejudiciu imaginii ANAF. Se acceptă numai postarea spotului pe homepage și asigurarea unui număr minim de 5 milioane de afișări", se precizează în documentație, scrie profit.ro.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108