Hotelurile şi pensiunile din Deltă vor plăti taxă de promovare
Hotelurile şi pensiunile din Deltă vor plăti taxă de promovare
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestStructurile de cazare din Delta Dunării, de la pontoane şi până la hoteluri, dar şi barurile şi restaurantele, vor plăti din acest an o taxă de promovare. "Vrem să introducem din acest an o taxă de promovare în Delta Dunării, după modelul staţiunii Mamaia. Am decis acest lucru împreună cu hotelierii şi autorităţile locale din Deltă, iar bugetul care va fi creat va fi folosit pentru promovarea Deltei", a declarat, pentru Mediafax, Corina Martin, preşedintele Asociaţiei de Promovare "Litoral - Delta Dunării". Taxa va fi colectată de la toţi operatorii din Deltă şi va fi diferenţiată în funcţie de tipul de activitate. De exemplu, în Mamaia, un hotel plăteşte o taxă de promovare de 4.000 de lei pe an, un club de noapte 3.000 de lei şi un apartament în regim hotelier 100 de lei. "Rămâne ca cei din Deltă să stabilească cuantumul taxelor. Primul proiect care va fi demarat cu banii strânşi va fi un site oficial de prezentare a Deltei, urmat de un film, dar şi broşouri, prezenţa la târguri din ţară şi străinătate, evenimente şi organizare de infotrip-uri cu jurnalişti străini", a mai spus Martin.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News