Incident ORIBIL la Crema! O clientă reclamă că a fost opărită şi că patronul refuză să îi plătească tratamentul
Incident ORIBIL la Crema! O clientă reclamă că a fost opărită şi că patronul refuză să îi plătească tratamentul
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn incident îngrozitor a avut loc în cafeneaua Crema din Vivo! O tânără susține că a fost opărită cu ceai în timp ce se afla la masă cu un grup de prieteni, iar acum patronul refuză să îi plătească tratamentul. Incidentul s-a petrecut la finele lunii octombrie 2016 și nici până în prezent nu a existat cale de înțelegere între cei doi.
Tânăra constănțeancă se afla la o cafea în centrul comercial Vivo!, la cunoscuta cafenea Crema, alături de 3 prieteni și un copil. Ea ținea copilul de doi ani în brațe, când o ospătăriță care venea să îi servească s-a dezechilibrat și a scăpat tava pe care se aflau două ceaiuri, cafea, apă plată și un fresh. Apa clocotită a atins-o doar pe tânără pe mână, copilul fiind în siguranță. Însă, din păcate, fata a suferit arsuri de gradul II pe întreg brațul drept. „A fost îngrozitor! Am rămas cu urmări psihologice. Nu mai pot bea apă caldă, să ating fierbinte, am o fobie”, spune tânăra. „Am vorbit cu Teo (n.r. Neagu - patronul localului Crema), care m-a tratat execrabil. Tratamentul era destul de scump, o cremă mică era 400 lei, bandajul special era undeva la 20-25 lei, iar eu aveam nevoie de trei pe zi. În total, costurile se ridicau la 1.500 de euro. Chiar m-a întrebat dacă nu vreau o vacanță în Bali sau vopsea pentru păr”, povestește victima.
Potrivit certificatului IML emis, fata a suferit arsuri de gradul II pe o suprafață de aproximativ 40/15 cm pe braț și pe o zonă de 15/5 cm pe antebraț. Pe data de 28 octombrie a ajuns la urgență, la Spitalul Județean Constanța și a necesitat 35 de zile de îngrijiri medicale.
„Nu puteam să dorm noaptea. Trei săptămâni am stat doar pe spate, iar mâna o țineam pe o pernă. Aveam dureri groaznice. Leșinam de multe ori. A fost o traumă, un coșmar”, a mai spus fata.
Fata a povestit că a încercat să se înțeleagă cu patronul, cu care este o cunoștință mai veche, dar nu a reușit, în cele din urmă depunând plângere la instanță, însă nici până în prezent nu s-a ajuns la vreo concluzie.
Teofil Neagu, patronul localului, nu a putut fi contactat telefonic pentru un punct de vedere oficial.
Claudia CORBU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News