Naspers a decis să se concentreze pe platforma eMag
Naspers a decis să se concentreze pe platforma eMag
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/naspers-a-decis-sa-se-concentreze-pe-platforma-emag-245564
Grupul sud-african de media Naspers, proprietarul eMag, a anunţat luni vânzarea participaţiilor deţinute la două companii cu afaceri online din Cehia pentru 201 milioane de dolari, din cauza eşecului fuziunii cu grupul de distribuţie eMag din România, transmite Reuters, citat de Agerpres. Naspers a precizat că vânzarea acţiunilor la retailerul online Netretail şi la platforma de comparare a preţurilor Heureka face parte din planul său de a-şi optimiza structura de grup. După ce diferite strategii au împiedicat Naspers să pună la punct o fuziune între Netretail şi eMag, ambele cumpărate în 2012, compania sud-africană a decis să se concentreze pe eMag, drept platforma preferată în regiunea Europei Centrale şi de Est, mai notează Agerpres.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene