REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
9.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Nekermann aduce turişti străini în Mamaia

Nekermann aduce turişti străini în Mamaia

Replica API 26 aprilie 2013 | 00:00 171

Servicii all inclusive premium din 15 mai

Servicii all inclusive premium din 15 mai

Primele grupuri de turişti străini vor ajunge pe litoral pe 15 mai, iar ultimele vor termina vacanţele pe litoralul românesc pe 20 septembrie, şi toţi aleg serviciile all inclusive. Doar în complexul Mercur-Minerva din staţiunea Mamaia se vor caza în acest an peste 1.000 de turişti străini, care provin în principal din Germania, Ungaria şi Polonia. Primele grupuri de străini încep să sosească pe litoral începând cu 15 mai, când la complexul Mercur-Minerva vor veni 100 de turişti aduşi de concernul Neckermann. Datorită serviciilor turistice deosebite pe care le oferă, complexul din Mamaia a fost inclus în premieră în cataloagele externe Nekermann, la categoria all inclusive, şi în cataloagele de Family Club unde este singurul complex hotelier prezent din România. Astfel, turiştii străini provin într-o proporţie semnificativă de la touroperatorul Thomas Cook/ Neckermannn, care, de altfel, va trimite în acest an pe întreg litoralul românesc peste 7.000 de turişti străini, se arată într-un comunicat al agenţiei Mareea. Primele 3 luni ale anului au adus pentru Mareea vânzări de peste 20 milioane lei, principalele produse turistice fiind reprezentate de pachetele early booking, care sunt din ce în ce mai solicitate. În acelaşi interval de timp, în 2012, Mareea a înregistat vânzări de 14 milioane de lei. Destinaţiile care au cunoscut creşterile cele mai importante sunt: turismul intern (litoral) şi extern (chartere Grecia - în special cele destinate zonei insulare) şi Bulgaria. Românii sunt din ce în ce mai atraşi de serviciile all inclusive de pe litoralul autohton. Dacă anul trecut erau circa 1.500 de locuri în hotelurile all inclusive, în această vara vor fi 2.000 de locuri. "Creşterea cererilor pentru servicii all inclusive pentru litoralul românesc, de la an la an, are ca singură explicaţie satisfacţia evidentă a turiştilor români, care conştientizează că pot beneficia de servicii de acest tip, la aceleaşi nivel sau chiar mai bun decât cele externe. În plus, din ce în ce mai mulţi turişti realizează ca serviciile all inclusive au şi marea calitate de a securiza bugetele alocate vacanţelor", a declarat Marius Usturoiu, directorul general al agenţiei Mareea.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108