REPLICA ONLINE CONSTANTA

8.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
8.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

O nouă generaţie Nissan X-Trail a debutat la Frankfurt

O nouă generaţie Nissan X-Trail a debutat la Frankfurt

Replica API 14 septembrie 2013 | 00:00 210

A treia generaţie a SUV-ului japonez Nissan X-Trail a fost prezentată în premieră mondială la Salonul Auto Frankfurt 2013. Rămâne de văzut, însă, dacă maşina care a devenit cunoscută pentru performanţele sale în off-road s-a "înmuiat" odată cu noua generaţie.

O nouă generaţie a SUV-ului Nissan X-Trail a fost dezvăluită în premieră mondială la Salonul Auto Frankfurt 2013. Astfel, lansarea celei de-a treia generaţii X-Trail pune capăt misterului stârnit de imaginea teaser pe care am publicat-o aici.

Per ansamblu, noul X-Trail se îndepărtează de imaginea pătrăţoasă şi masivă a ultimelor două generaţii şi intră în categoria SUV-urilor pe care nu vrei să le bagi în pădure fiindcă ţi-e teamă că s-ar putea să zgârii vopseaua.

În interior avem parte de aceeaşi poveste. Senzaţia de "tractoraş" pe care ţi-o dădea fostul X-Trail a cam dispărut. Materialele plastice au o textură plăcută şi sunt destul de moi la atingere, în vreme ce liniile drepte, masculine, au fost înlocuite cu forme ceva mai plăcute ochiului.

Una peste alta, noul Nissan X-Trail e un pas înainte pentru japonezii din alianţa Renault-Nissan. Rămâne, însă, de văzut dacă a treia generaţie X-Trail s-a "înmuiat" şi la capitolul performanţe în off-road sau va duce mai departe reputaţia de SUV capabil să traverseze drumuri desfundate.

În ceea ce priveşte detaliile tehnice, oficialii Nissan au declarat că noul X-Trail preia sistemul de tracţiune integrală electronică All Mode 4x4i de la precedenta generaţie.

Mai mult, SUV-ul japonez are parte de două tehnologii noi - Active Ride Control şi Active Engine Break. Sistemul Active Ride Control monitorizează suprafaţa drumului şi detectează denivelările care ar putea destabiliza maşina, după care modifică setările suspensiei pentru a oferi o călătorie cât mai confortabilă. Un sistem asemănător e prezent şi pe noul Mercedes-Benz S-Class.

Active Engine Brake funcţionează împreună cu cutia de viteze automată CVT şi simulează frâna de motor pe care şoferul o creează atunci când retrogradează vitezele într-o maşină cu cutie manuală. Astfel, cel de la volan nu mai trebuie să folosească frâna de picior atât de des pentru a încetini maşina înainte de intrarea într-un viraj sau pe o pantă.

sursa: promotor

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108