REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.1° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
16.1° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Olandezii sunt în continuare interesaţi să preia Şantierul Daewoo Mangalia

Olandezii sunt în continuare interesaţi să preia Şantierul Daewoo Mangalia

Replica API 6 februarie 2018 | 00:08 424

Reprezentanţi ai Ministerului Economiei:

Reprezentanţi ai Ministerului Economiei:

Statul român trebuia să ia o decizie în privinţa Şantierului Naval Daewoo Mangalia. Lucru care încă nu s-a întâmplat, în ciuda declaraţiilor "triumfale" ale fostului premier Mihai Tudose cum că ministerele Economiei, Finanţele şi Justiţia au găsit o cale de preluare a acţiunilor pe care coreenii (majoritari la DMHI) le-au pus la vânzare.

Între timp, premierul a fost schimbat, la fel, şi ministrul Economiei. Contactaţi de "Replica" de Constanţa, reprezentanţi ai Ministerului Economiei au precizat că momentan nu există "nimic nou" în legătură cu DMHI, în sensul că nu s-a mai făcut nici un demers ca statul român să devină acţionar majoritar, însă olandezii de la Damen "încă sunt interesaţi de preluarea şantierului". "În ciuda faptului că statul român a anunţat că foloseşte dreptul de preemţiune la preluarea acţiunilor, olanezii au venit şi azi (luni, 5 februarie - n.r.) la discuţii. Deci sunt interesaţi să preia şantierul, mai ales că Damen are un portofoliu vast, de la nave mare, la nave de croazieră şi aşa mai departe. Deci ar avea ce să facă în şantier", au precizat sursele "Replica".

A.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
sa-l inchida si sa plece toti acasa
0
0
Ce afaceri a facut judetul Cta si orasul Mangalia pina acum sa fie profitabil cand va fura toti de la revolutie pina astazi pe cat santeti asa de destepti in ale santierului tot asa o sa pieriti cu santier cu tot binenteles la fier vechi daca era asa santierul profitabil nu emigra jumatate din cetatenii vostri in alte tari saracii nu s au vandut pt un vot nesimtit sa aiba un post caldut sub birou secretare telefoniste hoti ati fist hoti ramaneti sa va vad la fier vechi
1
1
Nu e chiar asa. Chiar daca damen cumpara datoriile de la DSME, dava preia pachetul majoritar, preia si un procent din datoriile alea, in concordanta cu actiunile detinute. La pachet cu activele vin si pasivele in orice tranzactie. Chiar si la mosteniri. Astfel Damen ar putea sa stinga o parte din datorii. Dar asta doar daca damen a cunparat datoriile de la DSME. Dmhi nu este obligat sa plateasca decat partea de datorii care ii revine, cf procentului din actiuni detinut. O poate face in doua feluri: Face plata, sau cedeaza actiuni.
3
3
Si nu ti se pare normal ca din corvete doar 15-20%, adica exact forta de munca si unele resurse , sa fie aportul Romaniei? Si nici macar toata materia prima, multe din combinatele noastre fiind detinute de straini. E in stare Romania sa proiecteze corvete noi? Are experienta in constructia de asa ceva? Poate construi echipamentele electronice si armamentul pentru ele? Dar motoarele? Corvetele construite la noi pana in 89 sunt de conceptie veche. Romania nu poate construi nave de razboi la nivelul corvetelor Sigma. Ca daca putea, nu mai trebuia sa incheie contract cu o companie straina pt ele.
6
2
La Mangalia e mai important sa supravietuiasca dealerii de droguri decat sa supravietuiasca santierul! Sa vina Politia BCCO si DIICOT la Mangalia! E jale cati dealeri sunt in Acest oras. Dealerii principali ai Mangaliei: unu zis Verde , fratii Lepadatu Marian si Lepadatu Vio zisi fratii Gibonu Jepat , neamu lu Flori Buruiana Manka , Rufat , Cristi Muia , Florin Ragabeja , Pepino , Vapor , Posmag Alexandru , Symon Mocanu , Adi Grasu , fratii Martonfi Andrei si Martonfi Alex , Copilu ala de pe fb Jonas Niky , tiganii de pe str. Sirenei Albatros si multi altii!!!
4
4
Olandezii deja au monopol in ceea ce priveste constructia de nave in Europa. De-a lungul istoriei navele lor au fost printre cele mai bune. Daca cumpara santierul nu il inchid, il vor folosi sa faca profit. Romania nu concureaza Olanda la constructia de nave. CT concureaza Rotterdamul la transportul de marfuri, ceea ce e alta poveste. Si da, olandezii fac si nave mari, cum ar fi ferry-boat-uri, petroliere, etc. Ca nu le fac la Galati e alta poveste. Ar putea sa le faca la Mangalia. Chiar daca ar lua santierul pe mai nimic, niste locuri de munca tot ar fi. Sau vreti sa fiti someri?
4
7
devenind un gunoier cretin dupa o faculta de nave si cca 20 ani de santierism in dmh, o sa incerc sa ma esplic -sic. dmhi are o datorie extrem de discutabila de XXXmil usd la dsme. cam tot atat fac investiile-2008-10 au fost in jur de 200mil eur facute insa din banii de op. damen cumpara aceste datorii la numa 10k usd. pachetul de 51proc de act fac cca 26mil usd. daca damen preia pachetul, preia si datoria care tre platita de dmh, adica de noi toti, insa la damen. daca asta nu e facatorie pe fata atunci nu stiu ce e. da io sunt un cretin de gunoier, ce stiu io
5
4
CSAT-ul sa hotarasca un consiliu, oameni dedicati patrioti specialisti cu dragoste de tara din domeniul respectiv , sa le dea pe mana acest obiectiv, sa-i plateasca bine , sa refaca aceasta industrie , sa faca vapoare, submarine ... orasul va inflori!!!
6
1
Din pacate, ai dreptate. O gramada de ingrati vis a vis de industria navala se trezesc ca sunt analisti economici, dar fara sa aiba idei constructive. Actualul DMHI trebuie condus de un consortiu puternic, cu vechime in domeniu, avand in vedere capacitatea acestuia de productie.
5
6
Ma uit ,Doamne ,cati prosti pe metru patrat exista azi , in zona jud Constanta! Cum ma, cretinilor ,ganditi in halul asta ? Olandezii au pus pe piciore santierul din Galati . Au zeci de santiere in toata lumea si sunt foarte apreciati in industria navala . Informati va mai bine cretinilor , NU mai scoateti pe cioc baliverne . Mai incercati si mai treceti si pe la scoala , macar sa invatati sa scrieti si sa cititi gunoaielor !
4
8
din nou, cacanaria politica; trebuie luat de stat, si vandut la pretul corect nu la 26 mil USD! dar iar au pus botul cativa din guvern si minister pt cativa arginti, plus lenea si incapacitatea celor de la minister. olandejii NU FAC NAVE MARI!!! va fi o batjocura pt industrie, oras si tara. iar din corvete doar 15% vor fi cu aport romanesc, asa ca e un mare fas!
8
4
Sa vina o data sa detensioneze situatia asta din santier .Doamne ajuta.
6
1
Olandezii, care s-au opus intrari Romaniei in Shenghen, vor sa-l cumpere pentru a-l inchide de tot si astfel sa puna monopol pe tot ce inseamna constructii de nave in Europa.
9
4
" Sefu" mare animal de om esti huo
3
6
Visezi , sefu , visezi frumos !
5
5
Nu-l vor doar pentru reparatii, si nici la fier vechi nu-l dau. Aia fac o gramada de nave, inclusiv nave de mare tonaj si nave de razboi. Daca statul ar sti sa negocieze, ar avea alea 4 corvete mai devreme de 2022. La Mangalia se pot construi mai repede decat la Galati. Plus ca Damen ar face nave adevarate acolo, nu barci fluviale cum visa Tudose ca se vor construi daca santierul e luat de stat.
10
7
Olandezii vor santierul doar pentru reparatii , si atat.
11
2
Acasa la ei la oi si vaci
7
3
Jaf de 28ani incoace s a distrus tot
12
2
Olandezii nu face decat sa l cumpere pe nimic de la psdistii lesinati si sa l vinda apoi la fier vechi cum au facut olandezii si cu marirea plajilor dupa un sn ele s au surpat cu alte lucrari ne terminate si abandonate de la digul din Cta si plus ca este dusmanul de moarte pentru intratul Ro in shenghen deci daca Mangalia aproba acesti banditi santem pierduti pentru totdeauna psdistilor nu mai publicizati acesti hoti .
16
11

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108