Patronii de la Scoica Land si Corabia Piratilor, "expropriati" de Matei
Patronii de la Scoica Land si Corabia Piratilor, "expropriati" de Matei
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterest"Victime colaterale" ale largirii bulevardului Mamaia-Navodari
"Victime colaterale" ale largirii bulevardului Mamaia-Navodari
În ultima şedinţă de Consiliu Local Năvodari au fost votate mai multe proiecte de hotărâre privind restrângerea unor suprafeţe concesionate de diverse societăţi, având în vedere că drumul care leagă Mamaia Sat de oraş urmează să se lărgească de la două benzi de circulaţie la patru. Potrivit iniţiatorului proiectelor, primarul Nicolae Matei, nu au existat probleme, concesionarii fiind de acord, după mai multe rânduri de discuţii, că este vorba despre o lucrare necesară dezoltării oraşului care îşi propună să devină, din 2011, staţiune turistică.
În momentul de faţă, se lucrează la partea de proiectare a noilor benzi de drum, existând premisele ca din 2011 să fie organizată licitaţia de atribuire a lucrărilor propriu-zise. Între concesionarii afectaţi de lărgirea drumului se numără şi fraţii Lascu. Concesiunea fraţilor Lascu se va restrânge, conform proiectului adoptat de consilieri în data de 9 septembrie a.c., cu 1.441 metri pătraţi din totalul de 8.450 mp. În termen de 30 de zile de la adoptarea acestui proiect, reprezentanţii SC Lascu Bros SRL (deţinut de fraţii Lascu) vor trebui să semneze un nou contract de concesiune cu Primăria Năvodari, pentru suprafaţa rezultată în urma restrângerii - 7.009 mp. "Nu suntem afectaţi de această restrângere, pentru că de la axul drumului şi până la Scoica Land am luat măsuri de precauţie şi am lăsat 13 metri distanţă. Ne bucurăm că în sfârşit se face ceva. De 10 ani ne dorim acest drum, pentru că infrastructura este la pământ. Dacă s-ar grăbi şi construcţia autostrăzii spre litoral, ar fi şi mai bine pentru turismul de pe litoral", a comentat Stere Lascu proiectul de lărgire a bulevardului. În afară de fraţii Lascu, lărgirea bulevardului Mamaia-Năvodari mai afectează şi firmele Intensiv SRL (asociaţi: Cornelia Tache şi Mihaela Duşu), care pierde din concesiunea iniţială o suprafaţă de 348 mp; Ivvi Transport (deţinută de familia Căpriţă, proprietara complexului Corabia Piraţilor din Mamaia Sat) - 1.263 mp, One Impex SRL - 682 mp. De asemenea, consilierii au votat restrângerea terenului atribuit în folosinţă către UCECOM-CASCOM Bucureşti, cu 657 mp din totalul de 13.645 mp. La fel ca şi Stere Lascu, şi patronul Ivvi Trasport, Viorel Căpriţă, s-a declarat încântat de proiect, precizând că pe suprafaţa de teren la care renunţă nu sunt construcţii. "Mă bucur că se face ceva, am înţeles că, în afară de încă două benzi, se va construi o pistă de bicilete şi trotuar", a declarat, pentru "Replica", Viorel Căpriţă, proprietarul complexului Corabia Pitaţilor.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News