REPLICA ONLINE CONSTANTA

15.4° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
15.4° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Podul de la Agigea SE ÎNCHIDE DIN NOU!

Podul de la Agigea SE ÎNCHIDE DIN NOU!

Replica API 16 septembrie 2017 | 23:58 493

Pe Podul Agigea începe o nouă etapă a lucrărilor de reabilitare, ceea ce va conduce la noi restricţii de circulaţie, ba chiar şi închiderea ttotală a circulaţiei pe parcursul a trei nopţi! Reamintim că actualul ministru, Răzvan Cuc, s-a aflat acum câteva luni la Constanţa pentru “inaugurarea” podului, mai exact a finalizării lucrărilor (principale) la acesta. Constatăm acum ridicolul situaţiei, şi anume că podul nu era încă “gata de inaugurat”, după cum indicaă un comunicat oficial al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR):

Pentru a putea finaliza o nouă etapă a lucrărilor de reabilitare și pentru a nu pune în pericol siguranța participanților la traficul rutier, circulația pe podul Agigea va fi restricționată, iar în anumite perioade închisă, după cum urmează:

În nopțile de 18, 19 și 20 septembrie 2017, în intervalul orar 22:00-06:00, se va închide circulația rutieră pentru toate categoriile de autovehicule – se arată în comunicatul CNAIR.

În această perioadă, pe podul Agigea se va putea circula în timpul zilei, pe câte o bandă pe sens.

În perioada în care traficul rutier pe podul Agigea va fi inchis, circulația va fi deviată pe ruta: Nod Rutier A4 (intersecție cu D.N.39), Agigea - A4 (Intrare Port Constanța Sud ) – Podul Nou (Apolodor) - Bretea acces la D.N. 39 (Eforie Nord - Agigea ) - D.N.38 ( Agigea - Negru Vodă).

Circulația rutieră va continua să se desfășoare pe câte o singură bandă pe sens în perioada 21 septembrie - 01 noiembrie 2017 (ora 24.00), iar pentru evitarea aglomerației este recomandată aceeași rută alternativă.

Informații suplimentare:

În perioada 18 septembrie - 01 noiembrie 2017, urmeză să fie executate următoarele lucrări de reabilitare a podului Agigea :

-Montarea tunelului de protecție deasupra căii podului, la o înălțime de 5,5 m și a unor schele de lucru la Pilonul Central al Podului, în vederea reparației suprafețelor de beton ale acestuia.

-Protejarea cu beton a ancorajelor inferioare ale celor 10 hobane.

-Demontarea distanțierilor provizorii ai hobanelor și montarea distanțierilor definitivi ai hobanelor.

-Armarea și betonarea bulbilor hobanelor de la nivelul trotuarelor.

-Montarea unor deviatori la ancorajele inferioare.

-Lucrări de montare a hidroizolației și de betonare a trotuarului, pe sensul Constanța – Agigea.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
ii admir pe acesti minunati constructori.Voi care ii criticati nu faceti altceva decat sa ii invidiati pe acest minunati ctitori ai capitalismului,care merita cu prisosinta un tiplu MMM,adica multa multa muie......
0
0
Este pur si simplu dezgustator,in rest nu mai este nimic de comentat.
0
0
DNA-ul sa verifice cine este proprietarul macaralei care de 7 ani incaseaza chirie fara sa ridice un pai.. Replica investigheaza si o sa ai mari surprize.
1
0
Cred ca mai usor se facea daca-l darimau de tot...jigodii nesatule....
3
0
Provizoriu si improvizat legati-l cu sarma da-l in pula mea de pod. Ba romanule constantean stai ca boul ala pe FB si te plangi ca pizdele ia atitudine si da-le la moalele capului sau la genunchi , imputit oras la fel ca oamenii jegosi ce il populeaza. Noroc cu carutele cu cai .. sa ziceti ca faceti parte dintr-o comuna moderna dar in nici un caz nu e oras... ci sate de tigani Unite intre ele pentru scop comun.. colectarea fier vechi sticle plastic tigari la negru etc.
3
0
Nu mai ai ce sa zici. Lucrul este prost,va fi vesnic asa,dupa chipul si asemanarea celor ce s-au ocupat, se ocupa si se vor ocupa de infrastructura romaneasca. Cine mai spera ca lucrurile vor fi candva bune,sa-si mute gandul definitiv la altceva. Cu siguranta ca in Romania nu va mai fi bine,cel putin o mie de ani de azi incolo.Tara inca frumoasa,pacat ca majoritatea locuitorilor nu o merita.
3
0
Dima mai vrea sa-si traga niste bani ca din reclame nu mai ia nimic
0
0
Vinovat este directorul care supravegheaza lucrarile. Singura solutie este schimbarea lui
0
0
O rusine nationala ministrul Cuc ar trebuii sa verifice legalitatea acestor reparatii derizorii.
1
0
parca a fost finalizata lucrarea ori reparatia finala dureaza 10 ani ?!
2
0
Inchis din nou si definitiv! Lasati ca trecem pe pontoane trase cu troliu sau de cai.
2
0
sinteti niste jeguri umane
5
0
Construit in 3 ani si reparat in 7 ani. Cost reparatii cu 75% mai mare decat construirea
9
0
Ramane pe o banda pana la anu in mai
6
1

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108