Primăria Constanţa angajează!
Primăria Constanţa angajează!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante în cadrul Direcţiei Locală de Evidenţă Persoane, astfel:
- Serviciul Evidenţă Persoane: referent clasa III, grad superior (1 post). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, cunoştinţe operare calculator folosind tehnici standard de procesare - nivel bază (Word, Excel), vechime minim 9 ani în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Serviciul Stare Cvilă: inspector clasa I, grad debutant (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, cunoştinţe operare calculator - nivel bază (Word, Excel).
Proba scrisă se va desfăşura în data de 16.01.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 18.01.2018, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în perioada 15.12.2017 – 04.01.2018, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei şi pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro. Persoana de contact - inspector Ilina Mirela.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News