Rețeaua Telekom A PICAT! Abonații se plâng că nu pot efectua apeluri. Iată ce spune OPC
Rețeaua Telekom A PICAT! Abonații se plâng că nu pot efectua apeluri. Iată ce spune OPC
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestHaos printre posesorii de telefoane mobile! Toți cei care au cartele pre-pay sau abonamente Telekom se plâng că nu pot să efectueze apeluri. Totul a început luni, 5 martie, după ora 14:00. Le apare instant mesajul „Neînregistrat în rețea”, neputând să sune, să primească mesaje sau să acceseze datele mobile.
Potrivit reprezentanților Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, există o defecțiune a echipamentelor Telekom, situație care duce la imposibilitatea folosirii terminalelor acestei companii.
„Am luat legătura cu structura centrală a Telekom și ne-au asigurat că termenul de 72 de ore prevăzut în convenții nu va fi atins, defecțiunea urmând a se soluționa mai rapid”, a spus Horia Constantinescu, comisar șef adjunct la CJPC Constanța.
De asemenea, și alte județe sunt afectate, nu doar Constanța.
C.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News