Românii cheltuie 50 de milioane de euro anual pe bijuterii şi ceasuri de lux
Românii cheltuie 50 de milioane de euro anual pe bijuterii şi ceasuri de lux
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRomânii au cheltuit anul trecut circa 230 mil. lei (50 mil. euro) pe ceasuri şi bijuterii de lux, piaţa fiind în relativă stagnare în ultimii ani, arată datele companiei de cercetare Euromonitor, scrie zf.ro. Mai mult, nici în acest an nu se aşteaptă o evoluţie spectaculoasă, analiştii de la Euromonitor având estimat un avans modest de 1,5% Mai mult, în România, spre deosebire de alte pieţe din Europa sau din Asia, vânzările de pe piaţa locală de lux sunt realizate aproape exclusiv de români, numărul turiştilor care fac astfel de achiziţii fiind foarte mic. Printre cei mai importanţi jucători pe segmentul bijuteriilor şi ceasurilor de lux sunt lanţurile Cellini şi B&B. Acestora li se adaugă magazine monobrand sau multibrand mai mici şi jucători locali. Piaţa de bijuterii şi ceasuri de lux este doar un segment al întregii pieţe a luxului, evaluată de Euromonitor la 1,9 mld. Lei, scrie zf.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News