SCRISOARE DESCHISĂ pentru BOLT, de la ȘOFERII supărați de MAJORAREA comisionului
SCRISOARE DESCHISĂ pentru BOLT, de la ȘOFERII supărați de MAJORAREA comisionului
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestȘoferii BOLT au ajuns la limita răbdării! Principalele nemulțumiri sunt că li se oferă clienților reduceri din partea companiei pe care le trag tot din kilometri șoferului-partener. Oamenii anunță că vor bloca, luni, aplicația, dar, până atunci, au decis să transmită și o scrisoare mai marilor companiei.
”Hei tu, Bolt, îți scrie un șofer revoltat de recentele modificări ale comisionului pe care îl percepi. Ai ajuns în 2021 cel mai tare de pe piața de ridesharing și delivery din România. Iar asta datorită în mare parte nouă, șoferilor și livratorilor tăi.
Crezi că vânzându-ne gogoși umflate ne poți convinge? Deja sunteți competitivi pe piață, altfel n-ați fi devenit numărul 1. Cu ce îi ajută pe șoferii care fac part-time Bolt faptul că au bonusuri, dacă ei lucrează puțin? Cu ce îi ajută pe majoritatea șoferilor care au mașină necolantată faptul că oferiți bonus de colantare? Majoritatea nici nu au mașini mai noi de 2014, astfel că nu își pot colanta mașina.
Cât despre reducerile pentru pasageri și activități de marketing, nu credeți că este de datoria voastră, din profitul vostru (înțeleg că de ordinul sutelor de mii de euro) să le susțineți?
Având grijă de șoferii parteneri, aveți grijă și sa aveți clienți. Cea mai bună promovare o facem noi, șoferii, prin serviciile de calitate pe care le oferim, prin timpii mici de așteptare și prin faptul că tragem din greu zi de zi prin traficul infernal din majoritatea orașelor țării.
Benzina s-a scumpit, RCA-ul la fel, inflația a umflat prețurile tuturor produselor. Ne plătiți voi aceste majorări de prețuri din acei 5% pe care ni-i luați în plus? Eu nu cred!
Cerințele noastre (de bun simț) sunt:
1. Revenirea la comisionul de 20% (și așa mult)
2. Calcularea curselor corect și corelarea tarifelor în funcție de prețul carburantului și a costului transportului de persoane
3. Eliminarea riscului de a fi blocat dacă pasagerii îți anulează cursele (este absurd să fim noi blocați din motivul ăsta)
4. Un reprezentant al Bolt cu care să putem ține mult mai ușor legătura, nu aceste mail-uri fără sfârșit, la care ni se răspunde șablonat.
Pentru a întări aceste doleanțe, din data de 17 ianuarie la ora 07:00 nu vom mai deschide aplicația pe termen nedefinit.
Dorim un dialog onest, nu decizii unilaterale”, este scrisoarea pe care șoferii de la Bolt vor să o trimită șefilor.
Reamintim că șoferii Bolt din Constanța, Cluj și restul țării vor să organizeze un nou protest pentru că li s-a majorat comisionul în mod nejustificat, de la 20% la 25%. Dacă pentru clienți, această majorare constituie un avantaj, pentru șoferi este o hoție și spun că, practic, sunt furați pe față.
Supărarea șoferilor este de înțeles, în condițiile în care 20% dintr-o cursă este comisionul BOLT, flota oprește 10%, carte de muncă 20%, iar un partener rămâne cu 50%, din care trebuie să plătească întreținerea mașinii. Dacă un șofer are o cursă de 20 lei, el rămâne în mână cu 10.
M.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News