Se încinge bătălia dintre Audi, BMW și Mercedes-Benz
Se încinge bătălia dintre Audi, BMW și Mercedes-Benz
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestsursa foto zombdrive.com
Vânzările Audi au atins în primele opt luni ale acestui an 1,18 milioane de unități, în timp ce BMW a urcat la 1,21 milioane, iar Mercedes-Benz la 1,19 milioane. Producătorii germani de mașini premium sunt tot mai aproape unul de celălalt în lupta pentru supremație. BMW, liderul absolut al acestui segment, a raportat după primele opt luni o creștere a vânzărilor cu 5,5 % față de aceeași perioadă din 2014, atingând 1,21 de milioane de unități. Atât Audi cât și Mercedes-Benz încearcă din răsputeri să prindă din urmă gigantul bavarez ocupând pe rând poziția a doua în clasament în funcție de succesul unui model sau al altuia. Deocamdată, în acest an, Mercedes-Benz a reușit să depășească Audi, însă diferența dintre cele două mărci este de doar 10.880 de unități, aproape egală cu vânzările anuale din Islanda sau Cipru, țările cu cele mai mici piețe auto din Europa. Niciodată aceste branduri nu au fost atât de aproape unele de celelalte ca în acest an. Prin urmare, Mercedes-Brenz ocupă în acest moment poziția a doua în clasamentul mondial al vânzărilor de autoturisme premium cu 1,19 milioane de unități, iar Audi se află pe poziția a treia cu 1,18 milioane. „Ne așteptam ca Mercedes-Benz să învingă Audi în acest an și considerăm că va rămâne în față pentru următorii doi”, a declarat Marc-Rene Tonn, analist al companiei de cercetări de piață Warburg Research.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News