REPLICA ONLINE CONSTANTA

15.1° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
15.1° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

TAROM, pe locul 49 din 72 într-un clasament mondial privind satisfacţia clienţilor

TAROM, pe locul 49 din 72 într-un clasament mondial privind satisfacţia clienţilor

Replica API 20 iunie 2018 | 00:00 308

Compania naţională de transport aerian TAROM se află pe locul 49 din 72 într-un clasament mondial vizând satisfacţia clienţilor, respectiv punctualitatea, calitatea serviciilor şi procesarea cererilor, înaintea unor companii ca Thomas Cook Airlines, Aeroflot Russian Airlines şi Tap Portugal, se arată într-un studiu de specialitate, scrie AGERPRES.

Wizz Air, TAROM şi Ryanair sunt, conform studiului AirHelp Score, cele mai bune companii aeriene din România.

Studiul arată că aeroporturile din Qatar, Atena şi Tokyo sunt cele mai bune din lume, în timp ce Henri Coandă Otopeni se află pe locul 116 din 141.

În clasamentul anual al celor mai bune companii aeriene şi aeroporturi la nivel global, AirHelp Score,operatorul low-cost Wizz Air se află pe primul loc în România, iar Aeroportul Internaţional Henri Coandă este singurul prezent în topul mondial.

Prin AirHelp Score au fost analizate 72 de companii aeriene şi 141 de aeroporturi din întreaga lume, după trei criterii - punctualitatea (sosiri şi plecări la timp), calitatea serviciilor companiei la boardul aeronavei şi pe aeroport şi procesarea cererilor de compensaţie pentru zboruri întârziate, respectiv experienţa pasagerilor pe aeroport.

În perioada analizată, în medie, 17,22% dintre cursele Wizz Air au avut întârzieri (0,58% dintre curse au avut întârzieri mai mari de trei ore), în cazul Ryanair procentajul fiind, în medie, de 18,01% (0,77% mai mult de trei ore). În ceea ce priveşte TAROM, în medie, 29,33% dintre curse au fost întârziate (0,92% mai mult de trei ore).

Rutele TAROM cu cele mai multe probleme au fost Londra-Bucureşti, Alicante-Bucureşti, Iaşi-Madrid, Nisa-Bucureşti.

Wizz Air a înregistrat cel mai bun punctaj la toate criteriile de evaluare. La nivel global, Wizz Air se clasează pe locul 13, înaintea unor companii ca Turkish Airlines (locul 15), Emirates (locul 16) sau British Airways (locul 21).

Cu scorul 7,31, compania naţională TAROM se află pe locul 49 din 72 în clasamentul mondial, dar înaintea unor companii că Thomas Cook Airlines, Aeroflot Russian Airlines sau Tap Portugal.

Clasamentul pe România este completat de Ryanair, care la nivel mondial se află la coada topului. De altfel, Ryanair se numără printre cele mai slabe companii aeriene din Europa, alături de Iberia şi Easyjet.

În urma evaluării a 72 de companii aeriene din întreaga lume, Qatar Airways se clasează pe primul loc, fiind urmată de Lufthansa şi Etihad Airways.

Clasamentul este completat, în ordine crescătoare, de companiile Singapore Airlines, South African Airways, Austrian Airlines AG dba Austrian, Aegean Airlines, Qantas, Air Malta si Virgin Atlantic. Patru dintre acestea (Austrian Airlines, Aegean Airlines, Air Malta, Virgin Atlantic) sunt companii europene.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Felicitari Tarom
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108