Telegondola renunta la intermediar in contractul de publicitate cu Coca Cola
Telegondola renunta la intermediar in contractul de publicitate cu Coca Cola
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPlus 15.000 de euro
Plus 15.000 de euro
SC Telegondola, societate la care Mamaia SA este acţionar majoritar, a decis ca pentru acest an să renunţe la intermediari atunci când vine vorba să-şi vândă spaţiul publicitar de pe gondole. Afacerea a adus societăţii un plus de aproximativ 15.000 de euro faţă de anul trecut. Vorbim despre cele peste 11 gondole, din totalul de 49, vopsite în roşu şi inscripţionate Coca-Cola. Anul trecut, din spaţiul de publicitate vândut celor de la Coca-Cola, Telegondola a încasat doar 5 mii de euro, în timp ce firma intermediară a încasat 15 mii de euro. Anul acesta, societatea va încasa în jur de 20.000 de euro, întrucât s-a renunţat la intermediar. "Am făcut contractul direct cu cei de la Coca-Cola, fără ajutorul unei firmei. Anul trecut contractul a mers aşa cum l-am găsit, nu putea fi reziliat, dar anul acesta, la reînnoire, l-am făcut direct cu cei interesaţi de publicitate. Pentru celelalte gondole. Dacă cineva aduce o firmă cu care noi nu putem negocia direct, este altceva", a explicat directorul general al SC Mamaia SA, Corina Gheorghe.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News