REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.7° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
13.7° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

Terminati, fratilor, cu Dracula!

Terminati, fratilor, cu Dracula!

Replica API 5 august 2010 | 00:00 341

Avem brand de ţară, logo puţin cam şifonat şi comentarii... câtă frunză şi iarbă. Nu arată rău, dar nici nu este extraordinară frunza care a stârnit atâtea controverse. Putem însă privi partea plină a paharului: scandalul privind suspiciunile de furt în cazul frunzei au atras atenţia străinilor. A auzit lumea de noi, dar cu siguranţă asta nu va fi de ajuns să umplem ţara de turişti. A, că desenul face referire la zonele de munte, iar la mare nu... şi ce? Putem gândi, din nou, că nu este o tragedie. Să mai afle străinii şi despre munţii noştri frumoşi, că de litoral ar trebui să mai aibă grijă şi hotelierii care ne dau de multe ori cu firma în cap, la fel şi concesionarii de plaje. Şi pentru că scandalul originalităţii (sau nu) a logo-ului a ajuns să fie dezbătut şi în presa străină, citeam cum unii ne recomandau să ne băgăm minţile în cap, fiindcă dăm bani mulţi (cu siguranţă) degeaba şi că mai bine s-ar reveni la ideea de Dracula. Personal, ideea asta că ar trebui să momim turiştii cu o poveste gen Dracula mă scoate din sărite. Care Dracula? Adică, aşa disperaţi să fim încât să "păcălim" lumea cu teme false, cu istorii "scrise" de filme americane cu regizori pe care eu îi consider tâmpiţi? Dacă mai aud o singură dată că "era inspirată tema cu Dracula", promit că îi dedic un pomelnic de mulţumiri lui Agathon! Spre exemplu, eu nu vreau ca România să fie cunoscută ca ţara lui Dracula. A, da, pentru anumite zone tema misterului ar putea prinde cu succes. Turiştii chiar ar putea afla despre lucruri super-frumoase, mai interesante şi mai palpitante decât tembelismul numit Dracula. În fine, reinventarea României nu trebuie să aibă legătură cu ceva forţat şi artificial, pur şi simplu trebuie să arate lucrurile frumoase pe care chiar şi noi le-am uitat, în timp ce potenţialii turişti de-abia acum încep să le afle. Eşec sau nu logo-ul, brandul, măcar s-a făcut un pas pentru promovarea României. Banii în schimb sunt mulţi, iar efectul deocamdată doar acela că am atras atenţia asupra unui logo suspectat a nu fi original - iată jumătatea goală a paharului.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108