Un salon de înfrumuseţare "LOVEŞTE" DIN NOU! CUM SĂ FACI AŞA PĂRUL UNEI CLIENTE?!?
Un salon de înfrumuseţare "LOVEŞTE" DIN NOU! CUM SĂ FACI AŞA PĂRUL UNEI CLIENTE?!?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO tânără de la malul mării susține că a vrut o schimbare de look, dar s-a ales cu… "păr în dungi"! Aceasta a declarat că i-a contactat pe reprezentanții salonului, cu rugămintea de a-și îndrepta greșeala, dar aceștia nici nu au vrut să audă. Aceeași atitudine au avut și când au fost contactați de către reporterii cotidianul Replica, precizând: "Nu știu, nu știu, nu facem declarații".
"Am fost pe data de 28 iunie la salonul Larisa Studio Nails din Constanţa, aflat în zona Trocadero, pentru o schimbare de look.. După ce mi-a vopsit părul, doamna patroană a insistat să-mi facă bucle pentru a îmi face fotografii, am acceptat. După aceea am trecut pe la casă, am plătit şi aşteptat bonul de casă. I l-am cerut dar s-a făcut că nu aude şi mi-a urat o zi bună. M-am întors acasă şi m-am spălat pe cap deoarece mă mânca foarte tare de la fixativ şi pentru a îmi îndrepta părul. Surpriză: păr degradat şi în dungi.
Nici pe departe un degrade frumos. Am sunat din nou la salon şi am explicat problema cerând o reparare a ceea ce mi-a făcut. Răspunsul a fost că nu mă interesează ce ţi-am făcut şi eu nu îţi mai fac nimic, e foarte bine. Supărată am intrat pe Facebook şi i-am trimis un mesaj privat cu poze. Imediat am fost blocată. Am speranța că poate cineva poate opri această bătaie de joc şi sper ca alte persoane să nu treacă prin această experienţă neplăcută. Abia acasă am înţeles de ce nu a vrut să-mi se dea bonul de casă de 280 lei pe care i-am plătit", a spus Mariana, pentru Replica.
Contactați telefonic, reprezentanții salonului au spus: "Nu știu, nu știu. Nu facem declarații". Amintim că o altă tânără, în martie 2016, a avut o problemă similară, tot la același salon: "Evitați salonul Larisa Studio Nails. Am fost, aproximativ acum o săptămână, la acest salon şi sunt profund dezamagită. Am fost să îmi fac şuvițe albastre.
Mi-a fost pusă în cap pudra pentru decolorare şi mi s-a spus că trebuie să aştept să acționeze 30 minute. Având încă o clientă am fost nevoită să stau cel puțin 1 oră. Rezultatul a foat căderea părului. Am intrat peste șefă şi după vorbele normale pe care i le-am spus am primit amenințări. Tot ce vreau e ca nici o fată să nu mai pățească aşa ceva", a spus Adelina C. la acea dată, prezentând și fotografii.
Liliana CHIRU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News