BĂTAIE DE JOC! Cursă Wizz Air, care ar fi trebuit să decoleze dimineaţă, întârziere de 10 ore!
BĂTAIE DE JOC! Cursă Wizz Air, care ar fi trebuit să decoleze dimineaţă, întârziere de 10 ore!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPasagerii unei curse WizzAir spre Londra stau de 10 ore în aeroportul Henri Coandă, deşi avionul ar fi trebuit să decoleze duminică, 2 iunie, la ora 7.15.
Ora plecării a fost modificată pe tabelul de afişaj fără explicaţii, spun pasagerii. Printre cei care ar fi trebuit să urce la bord este şi Paul Anghel, directorul general al ANPC.
"O cursă Wizz air care ar fi trebuit să decoleze la 7,15 este afișată în acest moment (n.re. 13,30) pentru ora 15,25, fără asistență, fără ca nimeni din staff-ul companiei să precizeze sau să informeze. Eu și încă 14 persoane așteptăm de 10 ore informații, nimeni din cei din cadrul companiei nu a încercat sa acorde informații", s-a plâns Paul Anghel, directorul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului.
”După 10 ore de așteptare reușim să ne îmbarcăm în avionul companiei Wizz Air către Londra, care în primă fază trebuia să decoleze la ora 7:15 apoi a fost decalat pentru ora 9:15, ca ulterior să fie anunțată o întârziere de 8 ore, pentru ora 15:25. Între timp nu am obținut mai multe informații de la compania Wizz Air, cei de la poartă ne-au spus că ei sunt o agenție, iar singurele reclamații pe care le putem face, sunt pe site-ul oficial.”, spune medicul stomatolog Alexandru Paraschiv.
Reprezentanţii Aeroportului s-au gândit însă, că este nevoie să asigure hrana pasagerilor, aşa că, urmare a scandalului, au adus apa și sandvisuri.
M.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News