REPLICA ONLINE CONSTANTA

11° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
11° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

În ce stadiu se află proiectul noului bulevard Madrid, din Constanța!

În ce stadiu se află proiectul noului bulevard Madrid, din Constanța!

Valentina CAMARA 12 decembrie 2022 | 00:00 9287

Realizarea unui nou bulevard care să vină în sprijinul locuitorilor din cartierele Palazu Mare și Tomis Plus este tot mai aproape de realitate. Este vorba despre Bulevardul Madrid care ar urma să decongestioneze traficul de pe bulevardul Tomis, singura alternativă de intrare în orașul Constanța pentru cartierele amintite anterior. Iată că a fost finalizat studiul de fezabilitate, urmând să fie prezentat în următoarea ședință de consiliu din luna decembrie.

Una dintre problemele cu care se confruntă locuitorii cartierelor Palazu Mare și Tomis Plus este legată de timpii mari de așteptare pe care trebuie să-i îndure pentru a intra în oraș. Singura posibilitate a acestora, în prezent, de a ajunge în oraș este bulevardul Tomis, unul dintre cele mai aglomerate bulevarde din municipiu. Primarul Vergil Chițac a promis soluționarea acestei probleme prin alternativa bulevardului Madrid, bulevard ce ar urma să pornească din spatele căii ferate de la Ovidiu, după cartierul Tomis Plus și se va descărca, cel mai probabil, în sensul giratoriu de la Vivo.

A fost finalizat studiul de fezabilitate

Iată că la aproximativ un an distanță a fost emis certificatul de urbanism, urmat de finalizarea studiului de fezabilitate și prezentarea lui în următoarea ședință de consiliu din luna decembrie a.c., urmat apoi de pregătirea unei licitații în vederea proiectării proiectului. 

Care sunt rutele ocolitoare pentru următorul traseu?

Ruta ocolitoare va prelua traficul rutier pe următorul traseu: - Tronson 1: Intersecție Str. Madrid cu Str. Amsterdam, până la DN3/E87, în dreptul Str. Islaz. Lungime: aproximativ 0,8 km. Acest tronson va fi proiectat la nivel de 4 benzi; - Tronson 2: Intersecție DN3C cu DC89 – intersecție Str. Madrid cu Str. Amsterdam (în zona trecerii la nivel cu calea ferată). Lungime: aproximativ 0,8 km. Acest tronson, care în prezent este din pământ, urmează a fi proiectat la nivel de 4 benzi;- Tronson 3: Nod rutier A4 Poiana – intersecție DN3C, pe traseul DC89. Lungime: aproximativ 2,3 km. Acest tronson urmează să fie lărgit la profil de 4 benzi.

De asemenea, conform proiectului, va fi modernizată Str. Amsterdam, de la intersecție cu DN3/DE87 până la intersecție cu Str. Madrid. Având în vedere particularitățile zonei, acest drum va fi proiectat la nivel de 2 benzi.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Constanta are nevoie de o centura , B-dul Aurel Vlaicu nu mai face fata .
0
0
Eu spun mai bine sa reanalizati si sa va ganditi sa faceti un bulevard cu cate opt benzi pe fiecare sens de mers . Daca tot vreti sa fluidizati traficul . Pentru ca in cativa ani , 4 benzi pe fiecare sens de mers va fi la fel ca acum , foarte aglomerat .
2
0
Se deblocheaza Tomisul dar tot traficul se descarca in Aurel Vlaicu. Ce se castiga?
4
0
Mai bine il denumeau bulevardul Pindu
10
0

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108